Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mutti2B skriver: Wuuuhuuuuuuu Hvor er det bare en skøn nyhed at logge ind til I må da være helt rundt på gulvet derhjemme. Uh, hvor jeg dog under jer en 2011 bebs. Det bliver så spændende at følge dig nu når I kommer igang. Det kan jo være at vi kommer til at følges
Wuuuhuuuuuuu
Hvor er det bare en skøn nyhed at logge ind til
I må da være helt rundt på gulvet derhjemme. Uh, hvor jeg dog under jer en 2011 bebs. Det bliver så spændende at følge dig nu når I kommer igang. Det kan jo være at vi kommer til at følges
Det ville ikke være tosset at følges, Mutti! Det vil jeg hjertens gerne!
Stemningen er GOD herhjemme, og der bliver nok mysset lidt mere end der plejer. Der er endelig faldet ro over os, og vi skal ikke vente længere.. Kun på min mens, men den er lige om hjørnet Tænk at gå og vente på den! Nu har vi bandet den væk i 2½ år!
og for 2011-bebser til os!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Endelig kan jeg komme med de gode nyheder!! Vi kan begynde i behandling når jeg får 1. cyklus-dag, hvilket gerne skulle være i morgen! Jeg har haft mens-smerter hele dagen, og frygtede meget, at den kom for tidligt. Men jeg lavede en aftale med mit underliv, om ikke at sætte blødningen igang, inden jeg havde fået grønt lys for behandlingen! Og det lykkedes!!! Lægen ringede efter 3 stride dage, hvor jeg har hængt i røret et utal af gange og har fået lovning på opkald og intet er sket. Men nu skete det, ENDELIG!! Så ja... VI ER IGANG! Jeg håber på at det lykkes for os - Idag er vi i hvert fald ikke til at skyde igennem! Vi bliver mor og far - det er "bare" et spørgsmål om tid!! Tak for støtten og alle Jeres kram! De har hjulpet i de svære dage! - En meget lykkelig Kitty!
Endelig kan jeg komme med de gode nyheder!!
Vi kan begynde i behandling når jeg får 1. cyklus-dag, hvilket gerne skulle være i morgen! Jeg har haft mens-smerter hele dagen, og frygtede meget, at den kom for tidligt. Men jeg lavede en aftale med mit underliv, om ikke at sætte blødningen igang, inden jeg havde fået grønt lys for behandlingen! Og det lykkedes!!!
Lægen ringede efter 3 stride dage, hvor jeg har hængt i røret et utal af gange og har fået lovning på opkald og intet er sket. Men nu skete det, ENDELIG!!
Så ja... VI ER IGANG! Jeg håber på at det lykkes for os - Idag er vi i hvert fald ikke til at skyde igennem!
Vi bliver mor og far - det er "bare" et spørgsmål om tid!!
Tak for støtten og alle Jeres kram! De har hjulpet i de svære dage!
- En meget lykkelig Kitty!
Hej,
Du skrev i går at i kun havde ét forsøg. Gør det sig stadig gældende?
JVC skriver: Hej, Du skrev i går at i kun havde ét forsøg. Gør det sig stadig gældende?
Nej, nu kan vi nå to! Men forhåbentlig er det ene nok
kitty skriver: Det ville ikke være tosset at følges, Mutti! Det vil jeg hjertens gerne! Stemningen er GOD herhjemme, og der bliver nok mysset lidt mere end der plejer. Der er endelig faldet ro over os, og vi skal ikke vente længere.. Kun på min mens, men den er lige om hjørnet Tænk at gå og vente på den! Nu har vi bandet den væk i 2½ år! og for 2011-bebser til os!
Jaaaaaaa, 2011-bebser til os Det er hermed bestemt, basta bum
Mutti2B skriver: Jaaaaaaa, 2011-bebser til os Det er hermed bestemt, basta bum
Jep - Basta bum!!
kitty skriver: Nu tror jeg også på miraklet sker for os! Og skål! Rødvinen skiftet ud med somersby.. Men lige meget.. Det er (næsten) sommer, og det skal da lige fejres! Jeg synes også det var en dejlig nyhes at sende videre til dig, men den største nyhed har du til gode til om et par måneder, når jeg har testet positiv
Nu tror jeg også på miraklet sker for os! Og skål! Rødvinen skiftet ud med somersby.. Men lige meget.. Det er (næsten) sommer, og det skal da lige fejres!
Jeg synes også det var en dejlig nyhes at sende videre til dig, men den største nyhed har du til gode til om et par måneder, når jeg har testet positiv
NEMLIG :-)..... og undskyld - JER - ikke dig, for I er jo to om at lave en mini-mitte-tatte-tilling
Hold op hvor fedt
Tusind mange gange tillykke, og held og lykke
Kitty det er jo skønt for jer... Ih hvor er det fantastisk... :)
Krammer....
Ihh, hvor er det fedt for jer
STORT TILLYKKEEEE
Knus og krydsede fingre
Lotte
lisbethita skriver: NEMLIG :-)..... og undskyld - JER - ikke dig, for I er jo to om at lave en mini-mitte-tatte-tilling
Ja, eller lidt mere end to, med alle de der skal hjælpe os Men ja, VORES baby er måske på vej! Det håber vi virkelig!! Og mens er startet i nat, så det kunne sgu ikke være bedre planlagt!
weeee!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128