HTC ejere... Har I også det problem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Mira0911

Jeg har en HTC Desire...

Jeg har prøvet enormt mange gange at slå end masse ting fra, så den ikke sluger så meget strøm, den bliver opladet 1 gang om dagen, og det kan vel ikke være rigtigt?

Eller det er måske meningen når det kommer til stykket...? Det er jo blevet moderne at have en touch telefon...

Så måske der alligevel ikke er noget at gøre... Er der noget jeg glemmer og gå ind slå fra?

Jeg har slået strøm halløj til, så levetiden er længere.. Ikke fordi jeg synes det har hjulpet...

Håber der er nogen HTC ejere som kan hjælpe mig lidt på vej, til hvad jeg skal gå ind og slå fra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

bagger26

Det er meget normalt med de der smartphones med store skærme, siger min kæreste, og han er stor forbruger af smartphones så han er meget inde i de der ting. Han siger, at sådan er det med de telefoner, også fordi man er tilbøjelig til ofte at sidde med telefonen og lege med den, og der bruger den meget strøm på at holde skærmen igang.. Det bare en af de ting man må acceptere når man har sådan en telefon.  Går selv og venter på at få en hvid HCT wildfire...

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Jeg har en HTC Desire...

Jeg har prøvet enormt mange gange at slå end masse ting fra, så den ikke sluger så meget strøm, den bliver opladet 1 gang om dagen, og det kan vel ikke være rigtigt?

Eller det er måske meningen når det kommer til stykket...? Det er jo blevet moderne at have en touch telefon...

Så måske der alligevel ikke er noget at gøre... Er der noget jeg glemmer og gå ind slå fra?

Jeg har slået strøm halløj til, så levetiden er længere.. Ikke fordi jeg synes det har hjulpet...

Håber der er nogen HTC ejere som kan hjælpe mig lidt på vej, til hvad jeg skal gå ind og slå fra...

Underligt ,, Jeg har en HTC pda til arbejdet ,, den bruger jeg jo rigtigt meget i løbet af arb. dagen ,, men den holder min 2 døgn på en opladning ..   Min kærestes htc er også elendig til at holde strøm , den skal også oplades dagligt ,

Anmeld

4. august 2010

Dictes mor

Har du installeret en aps killer, den slukker for alle aps, så de ikke bruger strøm når du ikke bruger dem

Anmeld

4. august 2010

Mira0911

Dictes mor skriver:

Har du installeret en aps killer, den slukker for alle aps, så de ikke bruger strøm når du ikke bruger dem

Det tror jeg så ikke jeg har, og aner ikke hvordan man gør det...

Anmeld

4. august 2010

Dictes mor

MoarJ skriver:

Det tror jeg så ikke jeg har, og aner ikke hvordan man gør det...

Jeg tror man kan hente den der hvor du henter andre aps, jeg ved ikke helt hvordan. Det er min mand, der har den, og har bare hørt ham snakke om det.

Anmeld

4. august 2010

Halbschön

bagger26 skriver:

Det er meget normalt med de der smartphones med store skærme, siger min kæreste, og han er stor forbruger af smartphones så han er meget inde i de der ting. Han siger, at sådan er det med de telefoner, også fordi man er tilbøjelig til ofte at sidde med telefonen og lege med den, og der bruger den meget strøm på at holde skærmen igang.. Det bare en af de ting man må acceptere når man har sådan en telefon.  Går selv og venter på at få en hvid HCT wildfire...

Den er bare LÆKKER!! ;o) Fik selv en med posten fra Telmore i sidste uge, er SÅ glad for den!! Og jeg kan bruge så meget tid på bare at sidde og lege med den og spille spil som man kan hente gratis ;o) Hehe..

Men ja, strømmen er elendig, men det havde jeg også læst inden jeg købte den... Jeg skal vist være bedre til at slukke for Wi-Fi internet, det skulle vist sluge en masse..

Anmeld

4. august 2010

bagger26

Renée88 skriver:

Den er bare LÆKKER!! ;o) Fik selv en med posten fra Telmore i sidste uge, er SÅ glad for den!! Og jeg kan bruge så meget tid på bare at sidde og lege med den og spille spil som man kan hente gratis ;o) Hehe..

Men ja, strømmen er elendig, men det havde jeg også læst inden jeg købte den... Jeg skal vist være bedre til at slukke for Wi-Fi internet, det skulle vist sluge en masse..

Uhh glæder mig også rigtig meget. Men har kun ventet på den i 3 dage indtil nu, ved ikke hvor lang ventettid der er , men tror der går lidt endnu, skal have den fra telenor...

Min kæreste har haft 4 forskellige iphones, en desire og nogle fra nokia af. Og han sidder også altid med den i hånden og roder med den og spiller alle mulige spil, og det er den helt store strømsluger at holde gang i det farverige skærmbillede hele tiden...

Han siger at hvis man har sådan en telefon, så må man bare lærer at leve med det. At lade den op hver aften er jo ikke så galt, det ville jo være værre hvis den skulle lades op i løbet af dagen..

Anmeld

4. august 2010

bagger26

Renée88 skriver:

Hvilken farve er din forresten, glæder mig til at se hvordan den ser ud i hvid...

Anmeld

4. august 2010

Mira0911

Renée88 skriver:

Ih giv mig lige en forklaring på det Wi-Fi internet? Kan simpelthen ikke finde hoved og hale i det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.