Nas i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste to dage haft herre nas i underlivet. Sådan en stikkende agtig smerte. Det gør faktisk ret ondt. Troede først der var noget galt, men så kom jeg til at tænke på om det kunne være ÆL ? Kan det gøre ondt ? Det var vist mest i den ene side. Har det ikke idag.  Det var på dag 19 og 20 i min cyklus. Min cyklus er på omkring 33 dage.

Kan det være ÆL ??

(Det gjorde rigtig ondt når kæresten stak den ''helt i bund'')

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Anonym trådstarter

Ingen der har en ide ?

Anmeld

4. august 2010

Lillefe

altså man siger ca. 14 efter først mens dag... så det kunne måske være graviditet? ved ikke helt da jeg blev gravid var der også stikken osv.

Anmeld

4. august 2010

Anonym trådstarter

Perl skriver:

altså man siger ca. 14 efter først mens dag... så det kunne måske være graviditet? ved ikke helt da jeg blev gravid var der også stikken osv.

Okay man kan vel håbe Tror det bare ikke.

Anmeld

4. august 2010

oo

det ku sagtens være ÆL. de 14 dage efter første mens dag er forudsat at ens cyklus er på 28 dage, men din er jo så de 5 dage længere, så det kan sagtens være at din ÆL falder det senere også. og ellers så kan ÆL jo falde næsten når som helst imellem to menstruationer

men ÆL kan sagtens gøre ondt og når du siger at det nev især i den ene side, kunne man forestille sig, at det var den side der sendte et æg afsted denne måned

Anmeld

4. august 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

det ku sagtens være ÆL. de 14 dage efter første mens dag er forudsat at ens cyklus er på 28 dage, men din er jo så de 5 dage længere, så det kan sagtens være at din ÆL falder det senere også. og ellers så kan ÆL jo falde næsten når som helst imellem to menstruationer

men ÆL kan sagtens gøre ondt og når du siger at det nev især i den ene side, kunne man forestille sig, at det var den side der sendte et æg afsted denne måned

Det håber jeg dælme. For har været i tvivl om jeg overhovedet havde ÆL. For har intet mærket til det andet denne gang. Og vi er igang på 10. måned. Så vi er ved at ha prøvet længe.

Anmeld

4. august 2010

oo

Anonym skriver:

Det håber jeg dælme. For har været i tvivl om jeg overhovedet havde ÆL. For har intet mærket til det andet denne gang. Og vi er igang på 10. måned. Så vi er ved at ha prøvet længe.

du kan oss prøve med de der ÆL-teste. evt? jeg har ikke selv brugt dem, men jeg ved der er mange herinde der har og kan vejlede

Anmeld

4. august 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

du kan oss prøve med de der ÆL-teste. evt? jeg har ikke selv brugt dem, men jeg ved der er mange herinde der har og kan vejlede

Har købt nogen, men planen var at vente til næste måned med at tage dem

Anmeld

4. august 2010

Anonym trådstarter

Andre med et bud på hvad det kan være ??

Anmeld

4. august 2010

AnneBJ

Nej jeg stemmer også for ægløsning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.