Hvornår tester i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. august 2010

camillakrjo

Jeg er 6 dage over og har testet negativt - Er der stadig en chance?

Er der nogen af jer der har testet sent positiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

camsko88

hey jeg testede først positiv da jeg var 7+3
så det kan lade sig gøre

Anmeld

4. august 2010

camillakrjo

Ej hvor dejligt, mange tak!

Nu spørger jeg lige lidt dumt ... Men hvad betyder 7+3?

Anmeld

4. august 2010

Tropez

camillakrjo skriver:

Ej hvor dejligt, mange tak!

Nu spørger jeg lige lidt dumt ... Men hvad betyder 7+3?

Det betyder at man er i uge 7 dag 3 i sin graviditet, altså du er fulde 7 uger henne, og på 3 dagen i 8 uge derfor 7+3

Anmeld

4. august 2010

Sabrina

Altså min første test viste også negativ hvor jeg så tog en mere lidt tid efter som var positiv
Held og lykke med det

Anmeld

4. august 2010

camillakrjo

Mange tak for svarerne. Skønt når man ikke har andre steder at gå hen.

Men altså 7 uger henne fx. Så skal jeg jo gå meget langt over tid før jeg kan måle positiv? Ikke?

Anmeld

16. august 2010

Sabrina

Joo men altså nogle gange kan man også være heldig at teste positiv før... Men det kommer vist også an på med ens hormoner og sårn hvornår man kan se det... Ellers så prøv at ring til din læge, kan være han/hun kan hjælpe dig...

Anmeld

17. august 2010

J25

Har lige læst lidt med.

skulle haft mens i dag, så venter også på jeg skal teste nu.

Men venter lige et par dage tror jeg, hvis jeg kan, orker ikke igen igen en negativ test. Denne gang har min krop ikke vist nogen tegn på at mens skulle komme, så håbet og troen er blevet større denne gang   og derfor frygter jeg også en større skuffelse ... 

Hvis jeg var gået en uge over uden tegn på mens, ville jeg også kontakte min læge. For kan en blodprøve ikke vise graviditet, selvom hjemmetest ikke gør.? det mener jeg, har dog ikke så meget erfaring på området, men håber og krydser for dig.

Al held og lykke..

Anmeld

16. september 2010

Sabrina

Jo altså jeg mener at have hørt at lægens test er 100% sikker, hvor en hjemmetest hvis ikk er det altid. slet ikk når den viser negativ. så tror da helt klart du kan regne med lægens når det er... Undskyld det sene svar, men havde ikk lige set dit indlæg før nu, håber du har fundet ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.