Derfor har jeg Lærke om natten;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. august 2010

LotteN

Efter tråden var oppe med hvem der passede barnet om natten, har jeg de sidste to nætter blevet bekræftet i hvorfor det er mig der er inde ved lærke (2 år) om natten.

Philip hører hende ikke, men når jeg har været derinde rigelig, skubber jeg til ham og siger han skal gå derinde. igår nat gjorde jeg så det og der realiterede i han stod op gik ind og sagde til lærke hun skulle gå ind til mig og så gik han på toilet - flot, det var midt om natten og hun skulle bare have en sut og puttes igen  det grinede vi vældigt af næste morgen

I nat kastede Lærke så op og jeg kalder på Philip han skal hente noget at tørre med. Han går nedenunder  og kommer op uden noget i hænderne, jeg spørger ham om han ikke har taget noget med, hvor han svarer" nej, kunne  finde noget". Jeg siger så han skal hente en karklude og kommer tilbage med en. Går over til sengen og siger " gud, har hun kastet op".
Ja godmorgen farmand og velkommen til overfladen

Altså jeg har bare en kæreste der er i en anden verden om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Sabina92

hehehehe hvor sødt alligevel, sidder herhjemme og griner lidt (:

- Min kæreste er også bare helt væk når han sover

Anmeld

4. august 2010

Ansemusen

Haha, det er min også. Han hjælper dog helt vildt og er altid den der skifter osv. om natten og giver flaske hver anden nat. Men ofte kan han slet ikke huske at Thias har været vågen eller hvad vi har snakket om. Haha!

En nat havde vi diskuteret og jeg var blevet sur, fordi han kom med en mindre smart bemærkning på den tid af døgnet. Han kunne INTET huske dagen efter, selvom det var sket mens han stod og skiftede Thias. Virkelig morsomt og VILDT at man kan være så træt!

Anmeld

4. august 2010

Mira0911

LotteN skriver:

Efter tråden var oppe med hvem der passede barnet om natten, har jeg de sidste to nætter blevet bekræftet i hvorfor det er mig der er inde ved lærke (2 år) om natten.

Philip hører hende ikke, men når jeg har været derinde rigelig, skubber jeg til ham og siger han skal gå derinde. igår nat gjorde jeg så det og der realiterede i han stod op gik ind og sagde til lærke hun skulle gå ind til mig og så gik han på toilet - flot, det var midt om natten og hun skulle bare have en sut og puttes igen  det grinede vi vældigt af næste morgen

I nat kastede Lærke så op og jeg kalder på Philip han skal hente noget at tørre med. Han går nedenunder  og kommer op uden noget i hænderne, jeg spørger ham om han ikke har taget noget med, hvor han svarer" nej, kunne  finde noget". Jeg siger så han skal hente en karklude og kommer tilbage med en. Går over til sengen og siger " gud, har hun kastet op".
Ja godmorgen farmand og velkommen til overfladen

Altså jeg har bare en kæreste der er i en anden verden om natten

Det er nøjagtig det samme her....

Jeg kan sige til A, henter du lige det, og han står stadig bare og kigger...

Allerede der bliver jeg møg irriteret på ham... Sådan kan det faktisk også være om dagen... F.eks igår..

Julie havde skidt i bleen... A skiftede hende ikke af sig selv... Da jeg skulle gøre klar til at skifte hende, kommer han gerne og tager hende... Synes det er underligt at han ikke selv kan tage intiativ til at selv gøre klar til at skifte hende istedet for at vente på jeg begynder og gøre klar...

Nu skal det ikke forståes sådan at Julie kun bliver skiftet når vi har tid og lyst... Nej nej, hun bliver skiftet med det samme, medmindre jeg lige står i en ordentlig omgang kartoffelskræl eller andet... Men ja, med det samme bliver hun skiftet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.