Alene hjemme med hund - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Ina33

Jeg er igang med en uddannelse, og starter i praktik her i midten af August, i den forbindelse bliver der lidt forskellige problemer med hensyn til at hente børn, og passe hund.

Jeg ansætter en ung pige (16-17 år), som skal hente min søn på 4 år i børnehaven, og være sammen med ham til jeg kommer hjem (hvad er i øvrigt rimeligt at give hende i timen?).

Min tanke er at min datter én gang om ugen skal have ansvaret for vores hund, altså forstået sådan at hun selv skal tage hjem efter skole, og være sammen med hunden indtil jeg kommer hjem. Det vil dreje sig om 3 timer i alt.

Min datter er 9½ år og er meget ansvarsbevidst. Hun er utrolig god til at omgåes vores hund - og vores hund er så god som dagen den er lang. Nu er jeg alligevel blevet en lillle smule i tvivl om hvor vidt det er for længe at lade hende være alene med hunden? Hun er vant til at være alene med hende i op til 1 time, og der har aldrig været problemer af nogen art.

Er 3 timer for længe når man er 9½ år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Lady Marion <3

Hmm   Bom bom ,, giv mig lige en reminder om hva klasse man går i når man er næsten 10   Så kan jeg bedre huske hvad mine fik lov til ,,

Anmeld

4. august 2010

FrkC

Muffi . skriver:

Hmm   Bom bom ,, giv mig lige en reminder om hva klasse man går i når man er næsten 10   Så kan jeg bedre huske hvad mine fik lov til ,,

Jeg mener man ska i 4 det år man bliver 10 år

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

Tandfeen i forklædning skriver:

Jeg mener man ska i 4 det år man bliver 10 år

i 4 klasse ??    Tak tak ,,,

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

Loppe skriver:

Jeg er igang med en uddannelse, og starter i praktik her i midten af August, i den forbindelse bliver der lidt forskellige problemer med hensyn til at hente børn, og passe hund.

Jeg ansætter en ung pige (16-17 år), som skal hente min søn på 4 år i børnehaven, og være sammen med ham til jeg kommer hjem (hvad er i øvrigt rimeligt at give hende i timen?).

Min tanke er at min datter én gang om ugen skal have ansvaret for vores hund, altså forstået sådan at hun selv skal tage hjem efter skole, og være sammen med hunden indtil jeg kommer hjem. Det vil dreje sig om 3 timer i alt.

Min datter er 9½ år og er meget ansvarsbevidst. Hun er utrolig god til at omgåes vores hund - og vores hund er så god som dagen den er lang. Nu er jeg alligevel blevet en lillle smule i tvivl om hvor vidt det er for længe at lade hende være alene med hunden? Hun er vant til at være alene med hende i op til 1 time, og der har aldrig været problemer af nogen art.

Er 3 timer for længe når man er 9½ år?

Hvis det er rigtigt som Tandfeen siger   Griner ( lød lidt åndsvagt) At hun skal op i 4 kl. så ville jeg ingen skrubler have med det .. Begge mine børn har valgt sfo fra i 2 kl og gik direkte hjem efter skole , vi havde da også hund , det gør det da kun hyggeligere ,,,

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

Og forresten 50-60 kr syntes jeg er rimeligt i timen til en pige på 16-17 år ..

Anmeld

4. august 2010

Ina33

Muffi . skriver:

Hun starter i 3. klasse.

Anmeld

4. august 2010

FrkC

Loppe skriver:

Hun starter i 3. klasse.

Uuups, min fejl at vildlede Muffi 

Anmeld

4. august 2010

Lotus86

Det synes jeg godt du kan.. Hvis din datter selv har det godt nok med det, og hun, som du jo siger, er meget ansvarsbevidst og der aldrig har været problemer med hunden. I kan jo prøve det lidt af inden i starter helt op, for at se om det fungere fint nok

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

Loppe skriver:

Hun starter i 3. klasse.

Det vil jeg stadig mene hun godt kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.