"Min kæreste har svært ved at komme!"
Hejsa Christina
Jeg ved ikke hvor jeg skal begynde men kæresten og jeg har et problem efter han har været 1 uge i Jylland.
Han var 1 uge i Jylland for 3 uger siden og vi havde lidt problemer med af han kunne holde rejsning uder hele sex men ikke noget vi tænkte over for han kunne sakkens komme og jeg havde en periode med af blive meget våd men det har stille lidt af igen.
Efter han er kommet hjem fra Jylland så har han stadig problemer med af holde rejsning men nu er vores store problem han kan bare ikke få udløsning selv om han aldrig har haft problemer med det og det er kun lykkes 2 ud af 5 gange med hånden for ham selv og ingen gange for os sammen efter han er komme hjem.
Det plager ham meget og jeg har prøvet alt hvad jeg ved med af rose ham og ikke tænke over det men det er svært.
Håber du kan hjælpe os
Knyz
Christinas svar
Kære Mullepige,
Rejsningsproblemer og problemer med for sen sædafgang opstår tit på grund af for mange tanker, usikkerhed og præstationsangst. Stress kan også spille ind - både den der kan være på arbejdet, i ens eget hoved eller i parforholdet. Det er ét godt sted at starte - lug ud i evt stress.
Mit næste råd er, at I skal fjerne fokus fra det, I oplever som problemer. Jo mere, I tænker over det og snakker om det, desto mere fylder det. Fokuser derfor på andre former for erotik og sex - kys, kram, oralsex. Drop forspillet og snup et lynhurtigt knald på vej ud af døren. Jo færre tanker, des bedre.
Vis din kæreste, at du synes han er nøjagtig ligeså lækker og tiltrækkende, uanset om hans pik præsterer noget. Kys den og rør den, selv når den ikke "makker" ret.
Mange mænd oplever problemer med rejsning, fordi de fokuserer for meget på deres kvinde. De glemmer simpelthen sig selv. I kan måske derfor have held med at du i en periode er den der "servicerer" din kæreste. Lad ham slippe kontrollen og blive forkælet!
Har I brug for mere hjælp, er I naturligvis velkomne til at kontakte mig gennem
www.happylife.dkVarme hilsener,
Christina Tatarczuk
www.happylife.dkinfo@happylife.dk