Tropez skriver:
Den sætnimg fik jeg smidt i hovedet af min kusine i går.
Det hele starter med at jeg jo i forvejen er rasende over huns skal giftes (læs: rasende over bryllup), hun vil så gerne have at jeg kommer og farver hendes hår på torsdag i sort med røde striber, og lægger en prøve makeup på hende, jeg spøger så om det var muligt hun komme hjem til mig denne her gang da jeg ikke orker (at være sammen med hendes kommende mand) at skulle kører så langt, jeg 139 km (ud og hjem ialt) på arbejde hver dag, og torsdag er så min fridag hvor jeg så skal kører hjem til hende der er yderligere 50 km, og det havde jeg bare ikke lige lyst til, hvoril hun svarer, at det har hun ikke overskud til da hun skal ordne bryllupsting, hver dag efter arbejde så hun kunne bestem ikke overskue så at kører ud til mig, og at hun bestemt ikke kunne forstå jeg ikke bare fandt mig et arbejde lidt tættere på, hvortil jeg svarer at hvis jeg skal gå på barsel snart så skal jeg have været ansat i det et firma min et år for at få fuld barsels betaling og at det er derfor jeg bliver, rent sikkerhedsmæssigt, for ellers kan vi godt sælge huset nu, hun svarer så nå ok men kommer du så, ja jeg skal nok komme, og beder hende om at ringe på andre tider af døgnet istedet for lige når er på vej på arbejde 7.45 (jeg arbejder aften 15.10-00.05 og skal så lige hjem det er ca 01.00 jeg er det)
Så skriver hun senere til mig at hun bestemt ikke kan forstå at hun skulle svines til fra morgenen af og at hun bestemt altid havde været der for mig, og støttet,og at hun da også var nedtrykt over ting men at hun da ikke klagede, og hun havde enda lige mistet hendes mor og skulle planlægge bryllup.
jeg svarer så at jeg var træt af at hun ringede på de tidspunkter hun gjorde at hun kunne nøjes med at sende smsér og at jeg ikke ville sætte mit liv på stop og indrette det efter hvornår hun havde tid altid, for sådan har det været,hele tiden, jeg har sågar byttet vagter for at tilfredstille hendes behov, og hun er sådan en person som taler nedladene til folk men får det vendt til jeg vil jo bare hjælpe dig agtig, jeg er så pisse træt af at være hendes nikkedukke, nå men jeg skrev en helt masse omkring det at hun altså også kunne prøve at se det fra min side, og at jeg gerne ville hjælpe hende stadigvæk.
hun skrev så at det skulle jeg ikke tænke mere på hun fik sin kæreste til at hjælpe sig med håret og hun mente bestemt hun havde støttet mig og at hun aldrig vidste hvornår hun kunne ringe til mig fordi jeg havde de dumme arbejdstider og altid var på arbejde, og at jeg havde mere travlt med at blive gravid, sammen med hende den anden veninde der også prøvede, og vi så bare sås til brylluppet.
Det der slog fuldstændig luften ud af mig, nøj hvor blev jeg såret og rasende, skrev promte at ja jeg var jo på ARBEJDE nå hun ringede om aften og at hun ikke selv kunne snakke privat når hun var på job, det hun selv rasende over når jeg en enkelt gang eller 2 var kommet til at gøre det, og at ja gu fanden prøver jeg på at blive gravid, har forsøgt med min mand de sidste 7½ år og vi har endeligt været igennem første ICSI forsøg, dog uden held, så ja jeg prøver da, og at jeg aldrig havde snakket om at jeg ikke vill dele hendes lykke, men at jeg da nok skulle holde mig væk fra hendes polterarbend, (som jeg selv har skulle stå og planlægge flot så) og bryllupet for så var hun da fri for at se på mit sure fjæs.
Fuck hvor er jeg bare ked af det, og ringede straks til min bedste veninde i hele verden og undskyldte at jeg havde været så fraværende på det sidste, over alt det her baby pjat og jeg gerne ville gøre det godt igen, hvortil hun svarer, du er min bedste veninde, og jeg har hele tiden vidst hvor jeg havde dig og det at blive mor kommer før noget bryllup det er helt sikker, det var dejligt at blive gift den gang men at blive mor til mine fire piger er det største jeg har oplevet, og jeg har hele tiden vidst at når du var klar kom tilbage igen, og at hun godt kunne forstå jeg havde valgt at tilbringe meget af min tid sammen, med noget i samme båd som mig, da vi barnløse altså bare har nogen andre behov og mange føelser tilknyttet som er super vigtige at få snakket igennem, jeg mener bare her sad jeg stor tudende i telefonen og fik så lige afvide at jeg stadig var dejlig, og at hun kunne følge min situation, en hyldest til hende jeg kalder min søster og mine dejlige pap niecer.
ja nu fik jeg da lige luft anden gang, det havde jeg lige brug for, jeg er stadigvæk bare så såret indvendigt, for de ord viste bare for mig at hun på ingen måde har støttet mig bare været sur istedet
Kan kun sige en ting... HUN ER EN MEGA KO!!!!!!!