Afføring på baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.675 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Risen

Clara har normalt minimum 3 lortebleer om dagen, men nu har hun ikke haft 1 eneste i 2 døgn.. Er en smule bekymret.. Har prøvet at lave nogle øvelse med råd fra sundhedsplejersken, men det hjælper ikke.. Hun laver ikke andet end en masse luft.. . Erfaringer anyone? 

Hilsen den bekymrede mor.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Tulle28

Er hun brystbarn? For så er det helt normalt at der pludselig går længere imellem. Jeg tror vores datter var omkring 10 uger da der begyndte at gå længere tid imellem - første gang gik der en uge mellem hver afføring og vi var ved at gå ud af vores gode skind af bekymring. Men nu er det bare dejligt at det ikke kommer så tit Til gengæld skal man næsten være to for at skifte bleen når den så endelig kommer he he...

Knus Tulle

Anmeld

4. august 2010

smokin

Der behøver ikke gå flere dage imellem fordi man er brystbarn. Malou laver fint og hun er 10 uger på mandag. Virker hun til at have ondt? Ellers ville jeg umiddelbart ikke gøre noget, de kan sagtens have døgn hvor de ikke behøver komme af med noget. Du skal reagere hvis hun har ondt..

Anmeld

4. august 2010

XXSS

Risen skriver:

Clara har normalt minimum 3 lortebleer om dagen, men nu har hun ikke haft 1 eneste i 2 døgn.. Er en smule bekymret.. Har prøvet at lave nogle øvelse med råd fra sundhedsplejersken, men det hjælper ikke.. Hun laver ikke andet end en masse luft.. . Erfaringer anyone? 

Hilsen den bekymrede mor.. 

Det er helt normalt. Olivia kunne gå en uge uden at have afføring.

Anmeld

4. august 2010

Betteisen

Hejsa!

1000 tak for dit indlæg.... jeg skulle lige til, at oprette et med samme ordlyd. Min pige på 7 uger har også haft afføring op til flere gange om dagen... nu har hun ikke haft i 2 døgn, og jeg kan ikke huske om det bare er helt normalt. Her er der også godt gang i den mht luft.

Mon ikke bare det pludselig kommer igen

MVH

Louise

Anmeld

4. august 2010

Risen

Tulle28 skriver:

Er hun brystbarn? For så er det helt normalt at der pludselig går længere imellem. Jeg tror vores datter var omkring 10 uger da der begyndte at gå længere tid imellem - første gang gik der en uge mellem hver afføring og vi var ved at gå ud af vores gode skind af bekymring. Men nu er det bare dejligt at det ikke kommer så tit Til gengæld skal man næsten være to for at skifte bleen når den så endelig kommer he he...

Knus Tulle

ja det er hun.. .. Hvordan kan det være der går så lang tid imellem? - det kan da ikke være særligt rart for dem.. Men er glad for at hører det er så normalt..  

Anmeld

4. august 2010

Risen

Zette skriver:

Der behøver ikke gå flere dage imellem fordi man er brystbarn. Malou laver fint og hun er 10 uger på mandag. Virker hun til at have ondt? Ellers ville jeg umiddelbart ikke gøre noget, de kan sagtens have døgn hvor de ikke behøver komme af med noget. Du skal reagere hvis hun har ondt..

Hun er en lille smule pylret men tror det er luften som trykker lidt.. Hun virker ikke til at have ondt som sådan.. Sys bare det er lang tid ikke at have afføring i.. :/ 

Anmeld

4. august 2010

Tulle28

Risen skriver:

ja det er hun.. .. Hvordan kan det være der går så lang tid imellem? - det kan da ikke være særligt rart for dem.. Men er glad for at hører det er så normalt..  

Min SP sagde, at det er fordi de bliver bedre til at optage og udnytte mælken - så det er altså positivt:-)

Anmeld

4. august 2010

Risen

Betteisen skriver:

Hejsa!

1000 tak for dit indlæg.... jeg skulle lige til, at oprette et med samme ordlyd. Min pige på 7 uger har også haft afføring op til flere gange om dagen... nu har hun ikke haft i 2 døgn, og jeg kan ikke huske om det bare er helt normalt. Her er der også godt gang i den mht luft.

Mon ikke bare det pludselig kommer igen

MVH

Louise

Ja det må vi håbe Glad for at hører jeg ikke er den eneste.. 

Anmeld

4. august 2010

Dot D

Risen skriver:

Jeg troede det samme: Det kan IKKE være rart, men min sundhedsplejeske sagde, at det er helt normalt. Sophie "glemte" at lave i 11 dage, du kan tro, jeg undrede mig... Sophus han var lidt mere sød ved sin mor, han sprang max over 3 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.