Vi bliver ved med det hussalg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2008

Kloster

Vi havde ellers fået 2 bud fra et par. Men de 2 bud var lige i den lave ende, hvad vi ville acceptere og nu kan paret ikke lige finde ud af, hvad de vil og ikke vil (?)

Så i morgen kommer der så en dame og ser vores hus. Manden arbejder i udlandet. Så hvis damen kan lide huset, vil de jo se det igen.

Så i dag har jeg prøvet på at slette alle spor på, at 3 drenge, 2 hunde + div legekammerater har været aktiv i mit hjem den sidste uge 8D

Nu tænker jeg jo så lidt på, at det kun er damen, der kommer. For vi kvinder ser på andre ting, end lige mændene gør.

Så een ting er sikkert, friske blomster i stuen og en sød potteplante på terrassebordet, skal der til :D

Har I gæve kvinder ellers nogle skønne forslag til mig?

SKAL altså bare snart have det hus solgt...

(H)
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2008

Mary

Sørg for at der er friskbrygget kaffe eller nybagt kage - det dufter så herligt og hjemligt :)
Held og lykke med det.

Anmeld

3. juli 2008

Honningblomst

Ved du hvad...så tror jeg helt ærlig ikke det har nogen betydning...farver, inventar, duften af kaffe(hader kaffe...;))osv osv...nu er det jo HUSET der skal købes og ikke alt det andet.
Knus Eva..som to gange har købt huse hvor både indretning osv var MEGEt langt fra mig, men huset var det jeg ville have.
Så slap af...rod eller ikke rod, blomster eller ikke blomster...det er huset der skal sælges og det kan du nok ikke nå at ændre.

Anmeld

3. juli 2008

Mary

Eva skriver:

Ved du hvad...så tror jeg helt ærlig ikke det har nogen betydning...farver, inventar, duften af kaffe(hader kaffe...;))osv osv...nu er det jo HUSET der skal købes og ikke alt det andet.
Knus Eva..som to gange har købt huse hvor både indretning osv var MEGEt langt fra mig, men huset var det jeg ville have.
Så slap af...rod eller ikke rod, blomster eller ikke blomster...det er huset der skal sælges og det kan du nok ikke nå at ændre.

Har det selv sådan som du skriver, kan sagtens se bort fra alt det der og se mulighederne osv, MEN jeg tror der er mange der ikke kan :S(?) Så derfor synes jeg det er vigtigt at gi et godt indtryk af stedet :)

Anmeld

3. juli 2008

Honningblomst

Tror du virkelig???
Ej, så ville det da være nemt at sælge huse...ja, jeg tror altså ikke på den...:)
Knus...

Anmeld

4. juli 2008

Mary

Altså, nu siger jeg jo ikke at man bare skal brygge noget kaffe og så er handlen i hus :)) Men hvad ved jo vitterligt ikke hvem der kommer og kigger, og hvis det kan gøre den lille forskel for den person, så synes jeg det er værd at gøre :) Jeg mener bare, hvis man ikke kan se mulighederne bag et evt rod, så får man bare et dårligt indtryk af hjemmet. Bare se de der boligprogrammer hvor folk ikke kunne sælge, så blev der malet hvidt i hele hytten og ryddet ud i 'rodet', og så bliver det altså bare mere overskueligt at se den reelle bolig. :)

Anmeld

4. juli 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Mary skriver:[/småt][/f] Altså, nu siger jeg jo ikke at man bare skal brygge noget kaffe og så er handlen i hus :)) Men hvad ved jo vitterligt ikke hvem der kommer og kigger, og hvis det kan gøre den lille forskel for den person, så synes jeg det er værd at gøre :) Jeg mener bare, hvis man ikke kan se mulighederne bag et evt rod, så får man bare et dårligt indtryk af hjemmet. Bare se de der boligprogrammer hvor folk ikke kunne sælge, så blev der malet hvidt i hele hytten og ryddet ud i 'rodet', og så bliver det altså bare mere overskueligt at se den reelle bolig. :)[/citat] Enig, tror også det er helhedsindtrykket som tæller, hvis det står mellem valg af 2 huse.

Anmeld

4. juli 2008

Honningblomst

Jeg synes I undervurderer mennesker og deres evne til at se uover....det er da huset der sælges og ingen huse er ens.
Men i disse tider hvor huspriserne er sat for højt og folk ikke kan komme af med dem, er det måske logisk at man prøver hvad som helst...jeg tror bare ikke på den.
Eva

Anmeld

4. juli 2008

Kloster

Hej alle.

Tak for svar og diskutionerne :D

Ja så har damen været her i dag og se vores hus.
Lige fra hun trådte ind af hoveddøren, var hun bare positiv. Hun snakkede meget og lød positivt om det hele.

Ja selv husets hængeparti - vores 4 m2 lille badeværelse - var hun vild med. Hun gad nemlig ikke store badeværelser pga rengøringen :P

Hun lød til at kunne lide både indretningen, den overdækkede terrasse og haven. Og bedst af alt, så var det jo lige til at flytte ind i.

Så mon ikke, hun skal have manden med op og se vores hus, når han kommer hjem fra sit arb i udlandet i næste weekend.

Total skøn dag :))

(H)
Kloster
- Der havde købt friske blomster til stuen, sommerblomst til terrassebordet og lavet nybrygget kaffe :D

Anmeld

4. juli 2008

Mary

Super godt at høre (H)

Krydser fingre for at handlen snart er i hus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.