min mand er så følsom og fortæller hver dag han elsker mig og får tit en smørre om hvor meget han værdsætter mig og hvor meget jeg betyder for ham.
Jeg kan sagtens ligge i sofaen uden at putte og nusse men hans hånd er der altid, han skal klø mig på ryggen og nusse mig osv. og det er jeg såååå glad for, for jeg elsker at blive kløet og nusset.. og det kan han ikke lide man gør ved ham så det er det perfekte match.
Tilgengæld kommer han ikk så tit med blomster, det hænder, men ikke bare kommer hjem med en buket.. Fik dog i fredags da vi havde datenight, 10 stk 8 for vores 8 år sammen og 2 for vores barn og kommende..

han er mega romantisk og har gjort alt muligt, det er en længere historie..men fx: spredt rosenblade i hele vores lejlighed samt sterin lys hvor der stod på gulvet i sterinlys: tillykke skat. havde købt nyt sengetøj og roser på sengen osv.
var på mimi cruise, hvor jeg så blev fortalt jeg skulle gå tilbage på værelset alene, på sengen lå den smukkeste kjole, stilletter, selvsidende, et sjal og en buket roser. Det tog jeg på og skulle så møde ham i restauranten.... ihhhh jeg tuede af lykke..
Men han er faktisk mega romantisk.
Anmeld