hvordan tænker mænd vs. kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. august 2010

3xM

det slog mig imorges da jeg sad og fejrede fødselsdagen m kæresten.

manden min er ikke lige den overdyngede romantik gud og der kan gå uger mellem ordet jeg elsker dig-er dog ikke itvivl...

men han åbner sig, altså fortæller mange dybsindige ting og tænker mere praktisk. Han er heller ikke typen der vil puttenutte i sofaen for længe, men går han forbi mig så smiler han helt ind i hjertet...

jeg derimod et et kærligheds hungrende kvinde menneske der tænker med følelser og elsker at putte og ae og kramme og kan nok til tider være overdyngende he he he

hvordan er jeres mærkelige  mænd???

og den store forskel på mænd og kvinder???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Dictes mor

Herhjemme er det faktisk omvendt, Per vil meget gerne ligge og putte længe på sofaen, og jeg gider det ikke rigtig, jeg skal have plads omkring mig, når jeg skal slappe af Til gengæld er han ligesom din, når det handler om at udtrykke følelser mv Der er han langt mere praktisk.

Anmeld

4. august 2010

sarahb

min mand er så følsom og fortæller hver dag han elsker mig og får tit en smørre om hvor meget han værdsætter mig og hvor meget jeg betyder for ham.
Jeg kan sagtens ligge i sofaen uden at putte og nusse men hans hånd er der altid, han skal klø mig på ryggen og nusse mig osv. og det er jeg såååå glad for, for jeg elsker at blive kløet og nusset.. og det kan han ikke lide man gør ved ham så det er det perfekte match.
Tilgengæld kommer han ikk så tit med blomster, det hænder, men ikke bare kommer hjem med en buket.. Fik dog i fredags da vi havde datenight, 10 stk 8 for vores 8 år sammen og 2 for vores barn og kommende..
han er mega romantisk og har gjort alt muligt, det er en længere historie..men fx: spredt rosenblade i hele vores lejlighed samt sterin lys hvor der stod på gulvet i sterinlys: tillykke skat. havde købt nyt sengetøj og roser på sengen osv.
var på mimi cruise, hvor jeg så blev fortalt jeg skulle gå tilbage på værelset alene, på sengen lå den smukkeste kjole, stilletter, selvsidende, et sjal og en buket roser. Det tog jeg på og skulle så møde ham i restauranten.... ihhhh jeg tuede af lykke..
Men han er faktisk mega romantisk.

Anmeld

4. august 2010

Svane83

Min kære kommende mand vil også meget gerne putte og kramme og ligge tæt, men han er varm som en kakkelovn og jeg kan bedst ligge og fylde så her jeg gør det også kun i korte perioder og så rykker jeg mig.

Men mht. følelser så er han heller ikke sådan den udfarende type og han er heller ikke sådan romantisk på den traditionelle måde med blomster og sådan. Men det kan slå ham en gang imellem. Har f.eks. en mail gemt på min computer hvor han lige kom med den helt store kærlighedserklæring og der kommer også af og til en sms hvor han lige er kommet til at tænke på hvor meget han elsker mig og vores liv sammen. Men det sker ikke så tit at han kommer med sådanne udmeldinger derhjemme over køkkenbordet  - måske bliver han genert når det er ansigt til ansigt

Så jeg tror nu det er meget almindeligt at mænd er mere fysisk kærlige end verbalt.

Så længe jeg ikke er i tvivl om at han elsker mig så kan jeg sagtens nøjes med mine mails og smser

Anmeld

4. august 2010

Svane83

sarahb skriver:

min mand er så følsom og fortæller hver dag han elsker mig og får tit en smørre om hvor meget han værdsætter mig og hvor meget jeg betyder for ham.
Jeg kan sagtens ligge i sofaen uden at putte og nusse men hans hånd er der altid, han skal klø mig på ryggen og nusse mig osv. og det er jeg såååå glad for, for jeg elsker at blive kløet og nusset.. og det kan han ikke lide man gør ved ham så det er det perfekte match.
Tilgengæld kommer han ikk så tit med blomster, det hænder, men ikke bare kommer hjem med en buket.. Fik dog i fredags da vi havde datenight, 10 stk 8 for vores 8 år sammen og 2 for vores barn og kommende..
han er mega romantisk og har gjort alt muligt, det er en længere historie..men fx: spredt rosenblade i hele vores lejlighed samt sterin lys hvor der stod på gulvet i sterinlys: tillykke skat. havde købt nyt sengetøj og roser på sengen osv.
var på mimi cruise, hvor jeg så blev fortalt jeg skulle gå tilbage på værelset alene, på sengen lå den smukkeste kjole, stilletter, selvsidende, et sjal og en buket roser. Det tog jeg på og skulle så møde ham i restauranten.... ihhhh jeg tuede af lykke..
Men han er faktisk mega romantisk.

IIIIHHHHHH hvor romantisk.

Min kæreste har faktisk gjort noget meget romantisk en gang, men det var det første år vi var sammen, vi havde måneds dag og han sagde vi skulle ud til en af hans venner. Han havde overhovedet ikke nævnt at vi havde månedsdag og jeg var faktisk sådan lidt tøse sur på ham. Nå men istedet kører han ud i en skov hvor der er dækket op til picnic og der står lys på jorden og ligger roser til mig... ihhh så var jeg ikke sur mere

Anmeld

4. august 2010

Hansen97

Som man kan se på indlæggende så tror jeg ikke det er problematikken mænd vs kvinder men helt generelt hvordan vi er som personer... der findes en artikel med beskrivelser på forskellige persontyper og hvordan de bliver "fyldt op"... nogle skal have rosende ord... nogen skal have berøringer... andre materielle ting osv osv...

Jeg tror den grundlæggende forskel på mænd og kvinder er at til mænd skal man sige hvad man gerne vil.. de kan ikke tænke på samme måde som kvinder og de bliver ikke stødt hvis man beder dem om noget... så i stedet for at vi bliver sure over at de ikke lige kan læse vores tanker så skal vi bare bede dem om at gøre de ting vi gerne vil have og så gør de det... (for det meste ;-))

Min mand er ikke vildt romantisk men kan godt åbne sig og vi snakker rigtig meget sammen... blomster kommer han med engang i mellem og nogle gange har han fundet massage olien frem når jeg har været i bad.. for mig er det de små ting der gør hele forskellen... og jeg elsker at jeg stadig finder nye sider af ham selv efter snart 14 år

Det var min mening... (skal lige prøve at finde den artikel..)

Og så fandt jeg den lige mens jeg kunne nå at redigere...

Her er den:

Anmeld

4. august 2010

sarahb

Svane83 skriver:

IIIIHHHHHH hvor romantisk.

Min kæreste har faktisk gjort noget meget romantisk en gang, men det var det første år vi var sammen, vi havde måneds dag og han sagde vi skulle ud til en af hans venner. Han havde overhovedet ikke nævnt at vi havde månedsdag og jeg var faktisk sådan lidt tøse sur på ham. Nå men istedet kører han ud i en skov hvor der er dækket op til picnic og der står lys på jorden og ligger roser til mig... ihhh så var jeg ikke sur mere

ej hvor romantisk, det r da bare så hyggeligt...
ja så kan du ikke tillade dig at være fornærmet

Anmeld

4. august 2010

Svane83

112233 skriver:

Som man kan se på indlæggende så tror jeg ikke det er problematikken mænd vs kvinder men helt generelt hvordan vi er som personer... der findes en artikel med beskrivelser på forskellige persontyper og hvordan de bliver "fyldt op"... nogle skal have rosende ord... nogen skal have berøringer... andre materielle ting osv osv...

Jeg tror den grundlæggende forskel på mænd og kvinder er at til mænd skal man sige hvad man gerne vil.. de kan ikke tænke på samme måde som kvinder og de bliver ikke stødt hvis man beder dem om noget... så i stedet for at vi bliver sure over at de ikke lige kan læse vores tanker så skal vi bare bede dem om at gøre de ting vi gerne vil have og så gør de det... (for det meste ;-))

Min mand er ikke vildt romantisk men kan godt åbne sig og vi snakker rigtig meget sammen... blomster kommer han med engang i mellem og nogle gange har han fundet massage olien frem når jeg har været i bad.. for mig er det de små ting der gør hele forskellen... og jeg elsker at jeg stadig finder nye sider af ham selv efter snart 14 år

Her er den:

Jeg er helt enig.

Synes også det er de små ting der tæller. At han giver mig det sidste stykke chokolade eller køber min ynglings yougurt istedet for den han bedst kan lide.

Men mest af alt så elsker jeg ham for at han elsker mig som jeg er. Han forsøger ikke at ændre på mig og jeg ikke på ham.

Anmeld

4. august 2010

3xM

112233 skriver:

Her er den:

det var interessant

og sjovt nok når man kigger tilbage over ekser jamen så har man jo selv ikke reageret på samme måde Kemi måske ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.