Håber at der er en positiv forklaring :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. august 2010

>>Carina<<

..... På at jeg pludselig ud af den blå luft får lyst til ting jeg ellers ik spiser særlig tit. At jeg ik ka spise så meget. At jeg har en del kvalme flere gange om dagen og at jeg ska tisse tit.

Kæresten sagde igår "du er nok gravid" og så slog det mug at det var nogle af de tegn jeg havde da jeg ventede min søn.
Nogen som har haft samme tegn og får en positiv forklaring (2streger) på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

>>Carina<<

Der sku selvfølgelig ik stå "mug" men "mig" og "får " blir til "fået" så sku den være der

Anmeld

4. august 2010

XXSS

Var det den 5. mens skulle komme??? så kan du måske snart teste  Spændende... Er han hooked nok på en lille basse mere allerede? altså manden

Knus herfra går ud fra du stadig er på Bornholm?

Anmeld

4. august 2010

>>Carina<<

Tanja78 skriver:

Var det den 5. mens skulle komme??? så kan du måske snart teste  Spændende... Er han hooked nok på en lille basse mere allerede? altså manden

Knus herfra går ud fra du stadig er på Bornholm?

D.9. Han er klar. Vi ved godt det måske blir hårdt men hva fan vi er jo ik de første eller sidste som får godt 1 1/2 år (eller mere alt efter hvornår det sker) mellem ungerne. Vel? han vil heller ik vente for længe pga hans alder. Jep vi er på Bornholm indtil fredag morgen

Anmeld

4. august 2010

XXSS

Carina1984 skriver:

D.9. Han er klar. Vi ved godt det måske blir hårdt men hva fan vi er jo ik de første eller sidste som får godt 1 1/2 år (eller mere alt efter hvornår det sker) mellem ungerne. Vel? han vil heller ik vente for længe pga hans alder. Jep vi er på Bornholm indtil fredag morgen

Nåå skide da værre med at det måske bliver hårdt... Der er jo samme aldersforskel her og det er perfekt  jeg krydser alt hvad der krydses kan  nyd ferien.

Anmeld

4. august 2010

>>Carina<<

Tanja78 skriver:

Nåå skide da værre med at det måske bliver hårdt... Der er jo samme aldersforskel her og det er perfekt  jeg krydser alt hvad der krydses kan  nyd ferien.

Tak for begge dele

Anmeld

5. august 2010

Belinda83

Uuuu det lyder spændende søde - så krydser vi finger for at der er 2 streger denne gang og det ik er kroppen der "driller med symtomer" igen

Nu blev du hurtig gravid sidst så det skal altså snart lykkes syntes jeg også så vi kan være gravide sammen og holde "barnevognstræf"  som vi snakker så tit om

Men smid lige en sms lige så snart du ved noget, venter spændt

Anmeld

5. august 2010

>>Carina<<

Belinda83 skriver:

Uuuu det lyder spændende søde - så krydser vi finger for at der er 2 streger denne gang og det ik er kroppen der "driller med symtomer" igen

Nu blev du hurtig gravid sidst så det skal altså snart lykkes syntes jeg også så vi kan være gravide sammen og holde "barnevognstræf"  som vi snakker så tit om

Men smid lige en sms lige så snart du ved noget, venter spændt

Jaaaa det ku være så hyggeligt. Det er sikkert bare kroppen der driller men håber det ikke. Har kvalme hver dag og de sidste dage har jeg pludselig fået halsbrænd. Vildt underligt. Men nu må vi se om en uge tak for krydsede fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.