Er forvirret og ked af det ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. august 2010

camillakrjo

Hej alle,

Jeg er helt ny herinde, men mangler bare noget hjælp. Jeg skulle have haft min mens i torsdags (den 29.), men den er stadig udeblevet. Har taget en test idag, men den er HELT negativ. Jeg er altså gået 6 dage over tid, men tester negativ. Skal jeg bare glemme alt om det?

Håber i vil hjælpe, for jeg er HELT nybegynder

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

lotte32

Hej og velkommen til 

nu du skriver her i "prøver at blive gravid" går jeg ud fra at du ikke bruger nogen form for prævention, men hvis du for nylig er stoppet med p-piller, kan det jo være det der spiller ind

Knus Lotte

Anmeld

4. august 2010

camillakrjo

Jeg bruger ikke prævention nej.

Altså jeg stoppede med p-piller for nogen måneder siden. Sidste gang var min mens hel regelmæssig. Kom til tiden (den 1. juli) osv.

Jeg aner bare ikke om der er chance for at jeg er gravid, siden den udebliver

Anmeld

4. august 2010

eland

Hejsa og velkommen

Jeg har prøvet at være i din situation, jeg var en uge over tiden men t esten viste negativ. Så ventede jeg et par dage med  at tage en ny test, og den viste positiv. Så måske  skulle du lige se tiden an

knus herfra

Anmeld

4. august 2010

Mikkelmusen

Giv det et par dage og prøv igen, ellers ring til lægen og bed om at få taget en der. Det behøver ikke betyde at der ikke er baby, fordi den er negativ.

Anmeld

4. august 2010

camillakrjo

Hvor er det bare dejligt at høre de ting fra jer. Det giver mig helt håb.

Ved ikke om det har noget at sige, men jeg drikker også en del om natten og tager min test om morgenen!

Efterhånden hader jeg at se én streg ...

Anmeld

4. august 2010

twinboys

camillakrjo skriver:

Hej alle,

Jeg er helt ny herinde, men mangler bare noget hjælp. Jeg skulle have haft min mens i torsdags (den 29.), men den er stadig udeblevet. Har taget en test idag, men den er HELT negativ. Jeg er altså gået 6 dage over tid, men tester negativ. Skal jeg bare glemme alt om det?

Håber i vil hjælpe, for jeg er HELT nybegynder

Knus herfra

Ville bare sige velkommen til siden og pøj pøj med at få et lille spir inde i babyhulen...

Majbritt

Anmeld

4. august 2010

lotte32

camillakrjo skriver:

Jeg bruger ikke prævention nej.

Altså jeg stoppede med p-piller for nogen måneder siden. Sidste gang var min mens hel regelmæssig. Kom til tiden (den 1. juli) osv.

Jeg aner bare ikke om der er chance for at jeg er gravid, siden den udebliver

da du ikke bruger prævention, er der jo en chance for at du er gravid, og det lyder til at det er det du gerne vil, så jeg håber da at det er derfor at din mens udebliver og nogle er jo sene testere, så prøv at vente nogle dage, og så test igen

men du skal nok også lige være opmærksom på, at der ved p-pille stop, kan gå op til et års tid før din mens er helt normal igen og inde i en fast cyklus, så måske det var en idé med æl-test, hvis du ikke er blevet gravid i denne omgang, så kan du bedre holde styr på hvornår du har æl

i hvert fald held og lykke med projektet

Knus Lotte

Anmeld

4. august 2010

camillakrjo

Ja, jeg vil rigtig gerne. Derfor er jeg også bare så spændt.

Jeg kan slet ikke finde ud af om jeg bare skal opgive håbet denne måned.

Mange tak for de gode råd. Det med æl-test lyder som en super ide.

Igen tak for alle svarerne. Det er fantastisk <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.