?? Til Jer med barn som får grød.. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.825 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Mor til L&S

Liva skal starte på grød og har lige et spørgsmål

hvad gør I når i er på tur??

Vi skal f.eks køre fra sønderjylland til Løkken på lørdag, hvor Liva skal ha grød ved 11 - 11.30 tiden...

Hva gør man der?? Laver grøden hjemmefra og hvordan så??

Giv mig gerne nogle tips til dette??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

>>Carina<<

Vi springer nogen gange grøden over og gir lidt senere. Ellers tag evt noget hjemmelavet frugtmos med som ka gives koldt. Så får hun da lidt

Anmeld

4. august 2010

Mor til L&S

Carina1984 skriver:

Vi springer nogen gange grøden over og gir lidt senere. Ellers tag evt noget hjemmelavet frugtmos med som ka gives koldt. Så får hun da lidt

Ja okay

Åh, det er også mere fordi at vi starter først på grød i dag og SP sagde at når vi startede på grød var det vigtig at hun får det hver dag så hun bliver kendt med det...'

Hmm måske vi bare skal vente med at starte efter på lørdag

Tænkte måske at nogen havde nogle tip til hvordan man gjorde med grøden når man er på tur

Anmeld

4. august 2010

millesofie

Rollo skriver:

Vi skal f.eks køre fra sønderjylland til Løkken på lørdag, hvor Liva skal ha grød ved 11 - 11.30 tiden...

knus

jeg gør det at jeg laver grøden hjemmefra og så for at det ikke skal være ulækkert for tinke med kold grød så blander jeg det op med æblemos eller andet frugt halløj og lige inden vi køre så får det på fulde udblæsning i mikroen og så en stofble rundt om og så afsted, det sker næsten altid at grøden er kold alligevel men med frugten i så er hun ligeglad

Anmeld

4. august 2010

>>Carina<<

Jeg ville vente de få dage så. De dage betyder ik noget og det er vigtigt at starte op stille og rolig og i trygge rammer

Anmeld

4. august 2010

SHERO

Jeg har købe grød med på tur, Så putter jeg bare lidt grødpulver i en bøtte, og en flaske vand med... Så kan kan hurtig blande det, og vupti, så er der grød... Plejer at fungere ganske fint her... :-)

Anmeld

4. august 2010

forår

Jeg har købt en lille termoflaske som jeg så fylder med kogende vand hjemmefra, også har jeg en lille dut/bøtte/beholder ting med hvor jeg har puttet pulvergrød i. Så er det bare at hælde kogende vand i og rører rundt også er der serveret

Anmeld

4. august 2010

Lærke90

forår skriver:

Jeg har købt en lille termoflaske som jeg så fylder med kogende vand hjemmefra, også har jeg en lille dut/bøtte/beholder ting med hvor jeg har puttet pulvergrød i. Så er det bare at hælde kogende vand i og rører rundt også er der serveret

Dette gør vi også

I starten havde jeg det godt nok sådan at jeg ikke ville give mit barn færdig grød.. Men det er så meget nemmere og smager temlig godt - så dette er også mit bedste råd

Anmeld

4. august 2010

Halbschön

Rollo skriver:

knus

Når vi har været på tur, så har Nicolai bare fået det på andre tidspunkter den dag... Har ikke lige gidet det bøvl med grød andre steder ;o) (Kun hvis det var hjemme ved nogen, så har jeg bare haft en pose majsmel med i tasken)..

God tur til Sønderjylland, og held og lykke med grødopstart

Anmeld

4. august 2010

forår

Lærke90 skriver:

Dette gør vi også

I starten havde jeg det godt nok sådan at jeg ikke ville give mit barn færdig grød.. Men det er så meget nemmere og smager temlig godt - så dette er også mit bedste råd

Sådan havde jeg det også med færdig grød, men blev hurtig enig med mig selv, at det er så  få gange jeg ville give hende det, at det ski da er ligemeget og det gør bare det HELE så meget nemmere når man er ude.

Jeg laver grød fra bunden hvis jeg er hjemme hos folk, men hvis man skal en tur på strøget eller andet så er det pulvergrøden hun får

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.