Vred vred og atter vred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Mutti2

For en mdrs tid siden datede jeg en af mine klassekammerater. Han var alligevel ikke noget for mig så jeg droppede det. Imellem tiden er vi så blevet kanon gode venner.

Vi bruger det meste af dagene sammen, og har så sent som i dag.

For en time siden modtager jeg så to beskeder på MSN hvor der står: "*jeg har sat mine katte fri og pakket min backpacker taske..
*du skal ikke være bekymret"

Og derefter logger han af.

Han tager ikke mobilen og svarer ikke på sms'er.

Her sidder jeg alene hjemme med lille-pigen og fatter intet.

Jeg får fat på en fælles kammerat som tager derover, og min veninde/nabo skriver at hun godt kan komme og lytte efter lillepigen imens jeg tager derover.

Jeg har ringet 22 gange uden svar, og skrevet 5 beskeder.

For 10 min siden får jeg så en besked: " Bare rolig. Jeg skal nok klare den".

Jeg ringer og han tager den. Jeg kan høre at han er ude og gå. Jeg spørger hvor han er henne og han spørger: "hvorfor". Snakken er kold og tør. Jeg siger til ham at kammeraten er på vej over og jeg kommer når min veninde er kommet. Han siger: "jeg er ikke hjemme".

Ikke nok med at han skuffer mig heeeeeelt vildt. Så har han lovet min datter at vi skal ud og så på fisk på torsdag, og i cirkus summarum på søndag hvor JEG har betalt billetter. Så det er ikke kun mig han skuffer.

Kæft jeg er VRED.

Jeg brænder fuldstændig indenvendig.

Skulle lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

mariamiss6

Aaaaargh sådan en spadser...

Når du får fingrene i ham så giver du ham sgu lige en skideballe... Det er IKKE fair at sætte andre mennesker i den situation....

Anmeld

4. august 2010

klmf

Øøøøøøh.... Drama queen! 'Du skal ikke være bekymret. Jeg skal nok klare den' - var der en der sagde martyr??

Håber fandme han kommer hjem med røde ører....

Anmeld

4. august 2010

Mutti2

Ja, jeg fatter heller ingen ting. Men sådan en fyr, ven eller ej, skal ikke have noget med min datter at gøre, hvis han kan vende sådan.

2 af vores kammerater lånte en bil i nat og kørte rundt og ledte efter ham. i 2½ time før de fandt ham.

Beskeden var at han var meget forvirret og deprimeret. Men at du endeligt havde fået ham overtalt til at tage med hjem, og at de ville tage en snak med ham, samt sove oppe hos ham.

Så jeg fik endeligt noget søvn.

Men jeg er stadig rarsende. Synes ikke det er iorden. Han skal skisme få sig en skideballe så han aldrig glemmer det.

Tak for jeres ord. Er glad for at det ikke bare er mig der er tosset og overreagerer.

Knus

Anmeld

4. august 2010

mor_sabina

Ja nu skriver du at han er deprimeret. Jeg synes da faktisk også det lyder som en der har brug for noget hjælp.

Men jeg kan da sagtens forstå du bliver sur når det går ud over din datter og dig.

Håber i alle finder ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.