Indlæget er taget fra hendes hjemmeside, hvor jeg skriver til hende.
Vi synes lige du er blevet 1 år og nu fylder du allerede 2 år.
Ja det er godt nok en kliche, men den passer: "Det er utroligt så hurtig tiden går, den flyver."
Du er nu mors STORE pige på 87 cm og 12,8 kg.
Det vil sige at du er vokset 10 cm og har taget 2,72 kg på i løbet af 1 år,
fra du blev født til nu er du vokset 35 cm og har taget 8,47 kg på.
Nu går du ikk kun, nu går du hurtig, løber og hopper du.
Du vil ikk rigtig holde i hånd hvis du kunne slippe for det.
Nu står du ikk kun alene, du kan kravle og gå op/ned af trapper og ind/ud af bussen.
Du kan også kravle op i barnevognen, klapvognen, tremmesengen og op i kontorstolen.
Du har nu 16 tænder og sikke som du kan bide.
Nu er du blevet bedre til at svare os igen med ord og skælde os ud,
når vi fortæller dig at du ikk må noget du gerne vil.
Du bliver stadigvæk sur på tingene, når de ikk vil som dig og sikke en kamp du har, fars stædige tøs.
Du er blevet en rigtig dygtig pige til at hjælpe og snakke. Du kan en masse ord og hvad nogen dyr siger.
Du ved hvem de fleste er hvis vi spørger dig om hvor de er. Du siger nu "mig" når du ser dig selv,
du plejer ikk at sige noget.
Du hjælper både med at lave mad, tage af/dække bordet, lægge op på båndet og pakke posen når vi handler.
I morges:
Af mor og far får du: Et legekøkken og 2 dvder med toget Thomas. (hjemmesiden www.cassandra.babyverden.dk )
Af Julius får du: En duplo traktor.
Af Farmor får du: 2 kyllinger fra Bobbels.
Af Farbror Claus med familie: EN flot kjole og en trøje.
Af moster med familie: klapvogn og dukke med hund. fik det i Capella.
Du var ellevild med at pakke gaverne op og du blev glad for det hele, du gik straks i gang med at lege
med køkkenet og derefter noget af det andet.
Gaven fra moster kom straks i brug efter vi havde spist på burger king.
Gad vide hvordan det bliver på fredag når vi holder fødselsdag
for familien dig og mor.
Vi var så i Capella play.
Vi kom ind i Capella kl. 12, mens vi var i gang med at gøre og lege klar (sko af) og sidde kla
gik lyset og det blev totalt mørk, men kun hos Capella resten af Fields havde ikke det problem.
Men efter ca 5 min var lyset tilbage.
Ungerne begynder så at lege og hygge sig. kl. 12.15 kom Marina, Villads og Calvin ind til os
og de havde kun vlret der i 5 min, da strømmen gik IGEN, og denne gang tog det igen ca 5 min at lave.
Så igen begyndte ungerne at lege.
FADME
om strømmen ikk gik IGEN kl. 12.40, men denne gang var det ikke lige så let at få lyset tilbage.
så da klokken var 13 og lyset stadigvæk ikk var kommet, kom der en og sagde at hun ikk kunne
fortælle hvornår lyset kom igen og om det overhovedet ville komme i dag. Så vi kunne få den gode pris
at betale for 1 time og så få et stempel til at komme ind igen gratis resten af dagen HVIS strømmen kom igen.
Så efter 1½ time i Capella gik vi igen. Vi gik så hen til Burger King og fik noget at spise, da vi var færdige kl. 15
var strømmen stadigvæk ikk kommet. Så moster foreslog at vi tog ned til Kalvebod fælled vestamager,
for der var der noget noget natur hvor børnene kunne lege. Et skib med bålplads eller en "legeplads" en balancebane.
Så vi gik alle sammen et stop længere (metro) til vestamager og tog til Kalvebod fælled.
Det var super hyggeligt og jeg er glad for at vi ikk bare tog hjem og da vi havde været der et stykke tid,
tog vi mod Fieldsigen for at se om Capella var åbent igen.
Den var den heldigvis, så vi gik derinde igen kl. 18 og var der til kl. 19.45, børnene elskede det,
Jannick hyggede sig så meget at han lignede en der havde været i bad med tøj på. .
Du havde pæne røde kinder, af at farer sådan rundt og lege
Mor her var også med rundt og lege, jeg prøvede en rutchebane som gav et dumt bump og nu har jeg ondt i halebenet. AV.
Det var lidt kedeligt og besværligt i starten da strømmen gik, men i sidste enden hyggede vi os alle
og vi fik sparet lidt penge, for vi betalte alle kun. 60 kr pr. barn for ca 3 timers lege og det burde ha kostet 140 kr pr. barn.
Så da klokken var 20 var vi alle sammen på vej hjem, og vi nåede dårlig nok 2 stop med metroen og du sov og det var hele vejen hjem.
Da vi kom hjeem vågnede du og du kom op på mors arm og op af trapperne, ind på sit værelse
tøjet af og jeg sagde du skulle sove du sagde ja og lagde dig i sengen, for at sove og sov inden for 5 min. Men du har hellere ikk sovet til middag.
Nu vil jeg gå i seng er vild træt også af en drillende computer.
Billeder kommer i morgen