Dejligt hotel i København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. august 2010

DK

Hej

Vi skal på overnatning i København i oktober, og planlægningsfreaken her vil gerne have bestilt et værelse.

Hotellet skal gerne være sådan lidt lækkert i det. Vi har før sovet på hotel guldsmeden, Bertrams, og det var jo bare super lækkert og fint, og rigtig lækker økologisk morgenmad!

Jeg vil så bare høre om der er andre gode forslag? Det må koste sådan ca. 1200 kr inkl. morgenmad, men jeg kan se at rigtig mange hoteller har udsalg på deres overnatninger pt så vi godt kan få et okay hotel!

Så de frøkener og fruer: Hvor skal jeg hvile de blonde lokker i (forhåbentlig) luksus d. 9/10 i vores hovedstad?

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

heidi30

Da jeg boede i Kbh. arbejdede jeg på Admiral Hotel på Toldbodgade. Det ligger overfor operahuset og "ved siden af" skuespilshuset. Nyhavn og Amalienborg er 1 min. væk.

Det er et rigtig hyggeligt lækkert maritimt hotel. Jeg kan ærligt talt ikke huske hvad priserne er. Men de har ofte gode tilbud.

God tur 

Anmeld

3. august 2010

merichs

Vi har nogle gange overnattet på Scandic Copenhagen. Det er ikke vildt luksus, men ganske udmærkede (og store) værelser. Og vi har alle gange haft en lækker udsigt ud over søerne

Anmeld

3. august 2010

qp

DK skriver:

Hej

Vi skal på overnatning i København i oktober, og planlægningsfreaken her vil gerne have bestilt et værelse.

Hotellet skal gerne være sådan lidt lækkert i det. Vi har før sovet på hotel guldsmeden, Bertrams, og det var jo bare super lækkert og fint, og rigtig lækker økologisk morgenmad!

Jeg vil så bare høre om der er andre gode forslag? Det må koste sådan ca. 1200 kr inkl. morgenmad, men jeg kan se at rigtig mange hoteller har udsalg på deres overnatninger pt så vi godt kan få et okay hotel!

Så de frøkener og fruer: Hvor skal jeg hvile de blonde lokker i (forhåbentlig) luksus d. 9/10 i vores hovedstad?

Knus Ditte

Hotel Admiralen er super lækkert, hyggeligt og charmerende Prøv og google det...

Anmeld

3. august 2010

Bom

Da jeg var over og se AC/DC i parken, boede vi på Copenhagen Crown, super fint hotel som ikke var særlig dyrt og så var der morgenmad med i prisen..

Anmeld

3. august 2010

smokin

wake up lige ved hovedbanen... dejlig dejligt hotel...

Anmeld

4. august 2010

bøgelund

hotel Phoenix Copenhagen. (: 

kan ikke lige kopiere linket. men gå ind på:

www.phoenixcopenhagen.dk

Anmeld

4. august 2010

sarahb

skt petri er et af de lækreste hoteller i kbh, men ved ikke hvad det koster, det er bla der paris Hilton boede da hun var her.
Og hvis du har hund så kan du tage den med for der er da menu kort til din hund også

Anmeld

4. august 2010

Tulle28

Axel Hotel Guldsmeden ved Hovedbanen er også superhyggeligt/lækkert, ellers er der Hotel 27 http://www.hotel27.dk/website/ - ligger lige ved siden af Ice Bar og har en rigtig lækker gårdhave/bar med god stemning og knald på i weekenden (det var der ihvertfald sidste sommer)...

Hvis det skal være utraditionelt ligger der et flydende hotel lige ved Langebro og Københavns Havnebad... http://www.cphliving.com/ 

Hvis du hellere vil bo omkring Kgs. Nytorv/Nyhavn er der Clarion Neptun, her er der aftenbuffet med i prisen (det er jo meget fedt, hvis du er på budget).

Knus Tulle

Anmeld

4. august 2010

Fines mor

Når jeg er i Kbh til møder, så overnatter jeg på First Hotels, på Vesterbrogade. Det ligger dejligt centralt, og de har god morgenmad;-) Skøn stemning der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.