Trampoliner i haven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juli 2008

lonemus

Vi overvejer at købe én af de store havetrampoliner - dem fra Toys'R'us. Altså den helt store som vi voksne også kan hoppe med på. Men da jeg syntes den er meget stor og klodset at have stående i haven, har vi tænkt os at grave den ned i jorden. Men så kommer spørgsmålet, hvad gør vi til vinter......kan den klare frosten? Hvad gør I der har trampoliner med jeres om vinteren?? Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2008

xxx

Hej Lone!

Vores står udenfor hele året, vi har dog den beskyttelsesdug på om vinteren, om det så kan lade sig gøre når den er gravet ned ved jeg ikke.
Vores blir flyttet lidt rundt, hver gang manden slår græsset.

Hilsen Christina.

Anmeld

3. juli 2008

Kloster

Hej Lonemus.

Vi har en stor trampolin ned net og stige i haven. Det er simpelthen den bedste invistering til drengene :))

Vi tager vores ind om vinteren. Vi pakker den simpelthen sammen og sætter den i vores værksted.

Men selve benene på trampolinen kan sænkes. Der er et lige rør på hver ben, som kan tages af. Så trampolinen ikke er højere end 30-40 cm.
Det har min veninde gjort til sine små børn.

Ellers står vores bare på græsset og bliver flyttet rundt flere gange om ugen, når græsset skal slåes.

(H)
Kloster

Anmeld

3. juli 2008

stine

hejsa

vi har vores gravet ned i haven, det er super. som andre også skriver er det den bedste investering vi har lavet længe.

vi har dog stadigvæk net på den, da der er 5 år mellem vores børn og den lille på 5 år "flyver af" hvis de begge 2 hopper derinde på en gang.

vi har pakket det hele ned så bare stativet står tilbage om vinteren, det er altså ingen problem her.

kh Mette der glæder sig til at få født bebsen, så der igen kan hoppes med ungerne:D

Anmeld

3. juli 2008

lonemus

Okay, tak for jeres hjælp, så ved jeg lidt om hvordan vi skal forholde os.

Jeg vil gerne tro det er en god investering for børnene.....og for forældrene, jeg vil da også gerne hoppe med, det er jo god motion :)

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.