Nogen kloge computer nørder angående filer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. august 2010

Mira0911

Jeg har modtaget en mail fra min svigerinde, hvor hun har sendt et billede med... Jeg kan skisme ikke åbne filen... På det punkt der, kan jeg ikke følge med...

Det drejer sig om en fil format der hedder dat.

Hvordan filan får jeg åbnet den fil eller får gjort den til den rigtige fil så jeg kan se billedet? Den skriver i hotmail der er flere programmer jeg skal bruge, det kan jeg slet ikke finde hoved og hale i...

Håber der er nogen der kan hjælpe.... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Ida.

Min datalog-mand siger ÅBEN DEN IKKE...der kan gemme sig meget i en dat-fil - få din svigerinde til at konvertere den til en .jpg/-jpeg-fil...

Anmeld

3. august 2010

eirene

En .dat fil er ihvertfald ikke et billede. Prøv at få hende til at sende igen i et andet format...

Anmeld

3. august 2010

XXSS

Hvilke programmer kan du vælge imellem? ikke at jeg er ekspert, men man ved jo aldrig

Anmeld

3. august 2010

Mira0911

idamaria83 skriver:

Min datalog-mand siger ÅBEN DEN IKKE...der kan gemme sig meget i en dat-fil - få din svigerinde til at konvertere den til en .jpg/-jpeg-fil...

Okey så...

Hmm... Må se om hun kan hitte ud af det... Tror jeg næppe... Nævner det lige for hende...

Anmeld

3. august 2010

Mira0911

Tanja78 skriver:

Hvilke programmer kan du vælge imellem? ikke at jeg er ekspert, men man ved jo aldrig

Årh det kan jeg ikke lige huske...

Anmeld

3. august 2010

XXSS

MoarJ skriver:

Årh det kan jeg ikke lige huske...

hehe... Det kan godt være, at du lige skal skrive til hende, hvad det er hun har sendt før du gør noget

Anmeld

3. august 2010

thildemus

Når jeg åbner .dat filer er det i et matematisk programmerings sprog. Men med mindre din svigerinde har sendt dig en fil med data der skal analyseres, vil jeg give de andre ret: få hende til at sende i nyt format

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.