Hvad sker der dog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2010

Kvindemin

Jeg kan ikke sidde op, og kan slet ikke sidde forøverbøjet. Det giver direkte en følelse af at han 'knækker' derinde (ja det ved jeg godt ikke er muligt )
- jeg har plukveer, mange, men har haft det længe og føler ikke de er blevet værre.
Har haft rigtig mange smerter nede i venstre side af maven, som er trukken ud i benet??

Nogle der lige er søde at 'hjælpe'.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Lady Marion <3

Chritinap skriver:

Jeg kan ikke sidde op, og kan slet ikke sidde forøverbøjet. Det giver direkte en følelse af at han 'knækker' derinde (ja det ved jeg godt ikke er muligt )
- jeg har plukveer, mange, men har haft det længe og føler ikke de er blevet værre.
Har haft rigtig mange smerter nede i venstre side af maven, som er trukken ud i benet??

Nogle der lige er søde at 'hjælpe'.

Knus

Hvor langt er du henne ??

Anmeld

3. august 2010

Kvindemin

Muffi . skriver:

Hvor langt er du henne ??

I uge 32, skal lægge på langs til uge 35 - da de ikke kan mærke om jeg er ved at åbne mig

Skal egentlig bare hører om der er andre der har haft det sådan da det var ved at være.. Derfor jeg med vilje ikke skrev hvor langt jeg var henne.

Anmeld

3. august 2010

SpunkenJo

Chritinap skriver:

I uge 32, skal lægge på langs til uge 35 - da de ikke kan mærke om jeg er ved at åbne mig

Skal egentlig bare hører om der er andre der har haft det sådan da det var ved at være.. Derfor jeg med vilje ikke skrev hvor langt jeg var henne.

Du skal ringe til FG.

For ve-smerter kan trække ned i benene.....

Ring, så du kan blive tjekket op på med det samme. Du går jo også og er nervøs samtidig med, det er jo ikke en go kombi...

Kæmpe kram
Jo
- Som jo selv fødte 32+1. Det er ikke en katastrofe når du nu er så langt
Så tag det helt roligt, hvis det nu skulle være nu.

Anmeld

3. august 2010

Lady Marion <3

Chritinap skriver:

Ville bare vide hvor langt du var henne fordi det kunne være de samme smerter jeg havde . Men det var fra uge 12 så det kan ikke sammenlignes

Anmeld

4. august 2010

Kvindemin

SpunkenJo skriver:

Du skal ringe til FG.

For ve-smerter kan trække ned i benene.....

Ring, så du kan blive tjekket op på med det samme. Du går jo også og er nervøs samtidig med, det er jo ikke en go kombi...

Kæmpe kram
Jo
- Som jo selv fødte 32+1. Det er ikke en katastrofe når du nu er så langt
Så tag det helt roligt, hvis det nu skulle være nu.

det er ikke noget der er blevet værre, skal til læge i morgen - så for hun besked.

knus

Anmeld

4. august 2010

SpunkenJo

Chritinap skriver:

det er ikke noget der er blevet værre, skal til læge i morgen - så for hun besked.

knus

Godt du lige får tjekket op på det. Det er jo din krop, og kun da kan selv mærke hvor akut du har brug for at blive kigget på

Husk lige at opdatere hvordan det er gået

Anmeld

5. august 2010

Kvindemin

SpunkenJo skriver:

Godt du lige får tjekket op på det. Det er jo din krop, og kun da kan selv mærke hvor akut du har brug for at blive kigget på

Husk lige at opdatere hvordan det er gået

Hej søde. Fik veer i nat som gik i sig selv i morges, så var en tur på fødeg. er dog hjemme igen og har det fint pt.
min krop kan slet ikke stå i mod de bakterier der er i min krop, og som jeg dagligt har fået pencilin for længe. ved ikke hvad deres næste skridt er, andet en jeg skal til kontrol dag ud og dag ind, for de vil ikke give mig mere pencilin. syntes det er rigtig træls nu, aller mest fordi jeg har en datter der savner sin mors kærlighed, og den er svær at give i en seng og et væld af smerter

jeg taber ikke modet, alt skal nok gå

Anmeld

5. august 2010

SpunkenJo

Chritinap skriver:

Hej søde. Fik veer i nat som gik i sig selv i morges, så var en tur på fødeg. er dog hjemme igen og har det fint pt.
min krop kan slet ikke stå i mod de bakterier der er i min krop, og som jeg dagligt har fået pencilin for længe. ved ikke hvad deres næste skridt er, andet en jeg skal til kontrol dag ud og dag ind, for de vil ikke give mig mere pencilin. syntes det er rigtig træls nu, aller mest fordi jeg har en datter der savner sin mors kærlighed, og den er svær at give i en seng og et væld af smerter

jeg taber ikke modet, alt skal nok gå

Selvfølgelig taber du ikke modet

og som tidligere skrevet erdu nu sp langt der stort set ikke er noget at være bekymret for.

Hvis du har lyst kan jeg sende dig mit nummer i en PB, sp kan du jo ringe hvis du har brug for det. Kan godt huske hvordandet var bare at ligge og vente.... Uden at vide om man var købt eller solgt.

Jeg fik også penicilin lige indtil jeg fødte.

Jeg sender dig mange tanker og kram.
Carl og Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.