Det var jo igår
Og det var ikke som jeg ønskede han skulle have sin fødselsdag, men han hyggede sig jo. Han er jo stadig så lille endnu, at han ikke rigtig ved hvad det egentlig er.
Vi har ikke holdt noget rigtig endnu, bliver på lørdag, hvor der er bestilt kagemand og min mor laver noget og min gudeskønne veninde laver også lidt, da jeg ikke rigtig kan overskue at skal holde fødselsdag, men vil ikke kunne leve med det hvis han ikke får det. MEn skal nok blive hyggeligt, nu skal jeg ikke lave noget selv, så kan jeg stadig bruge min energi på ham.
Idag var vi med min bror og min veninde på sunset og spise, for at hygge lidt omkring ham.
Igår fik de sunget for ham i vuggestuen, og spist kiks han havde fået med som jeg fandt i skabet lige inden vi skulle ud af døren.
Min mor hentede mig fra skole, og så kørte vi hjem og hentede Emil, købte lidt kage og så kom Frank også for at give ham gave (værktøj, hjelm og en drikkedunk) Emil blev rigtig glad for alle sine gaver, især hans nye køkken og boremaskine, de er helt sikkert et hit
Og så fik vi guflet lidt kage 
Så nu er min dreng 2 år, en rigtig stor dreng, og sej :p Han går i hvert fald som om han har brød under armene, han er god til selv at komme og sige hvis han vil have en lur. Han kan nye ord fra dag til dag, her er lige lidt af det han kan sige:
Traktor, bil, cykel, stor bil, kran, fugl, mad, se der/her, lave mad, ske, kom her, sidde her, du skal sidde der, Gloria (hans bamse), fiffi, Helene, mor,mamma, far, Louise, jeg sove, min bil (min brors), vi skal gå, tisse, nej, ja, hund, kat, hest, ko, Caroline(hans veninde) lone (hans pædagog).
Det var sådan lige de ord jeg lige kunne huske lige nu 
Her er lige lidt billeder, af gaverne og lidt af ham fra igår. Køkken og køkkenting, jeep med hestevogn, fiffi er fra mig. Potten fra min mor, værktøj og drikkedunk fra Frank.