Hvad sker der for min krop:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2010

Bas

Hej Piger.

Har bare sådan brug for at komme ud med det... Jeg har før min graviditet været en tynd og spinkel pige og har aldrig haft problemer med strækmærker eller tydelige og blå blodårer. Jeg er i uge 30+2 og har taget ca. 13-14 kilo på, og har fået så mange strækmærker på balderne og lårne. Jeg har smurt mig ind i forskellige olier og cremer men det har slet ikke hjulpet, jo kun på maven indtil videre.

Når jeg siger det til manden, siger han "vi får da bare lavet laser behandling når du har født". Ja men det gør mig bare så ked af det og se min krop på denne måde, ja jeg ved at det er en del af  graviditeten og det er virkelig få der ikke får det, men alligevel. Og hvad sker der lige for mine blodårer, de er blevet så tydelige og det ser så mærkeligt ud.

Jeg kan slet ikke kende min krop, er jeg den eneste der har det på denne måde???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Heidi85

søde ven du er ikke den eneste der har det sådan men du skal også tænke på at der sker meget med ens krop når man bliver gravid. Men de eks kg skal du såman nok komme af med igen men ja desværre forsvinder dine strækmærker ikke igen. op med humørret og se lyst på det der kommer  noget godt ud af det.

Anmeld

3. august 2010

Laulund87

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke tænker sådan

Jeg har altid været slank og tabte meget hurtigt de ekstra kg efter fødslen. Men strækmærker! Puha, dem har jeg mange af

Men jeg tænker ikke særlig meget over det for det hører bare med til en graviditet. Og når jeg ser hvad jeg har fået ud af det, er det så ligegyldigt!

Tænker faktisk tit at mange gravide tuder sådan over at deres krop er forandret til noget helt forfærdeligt. 

Det lyder måske hårdt og det er ikke meningen, men tænk lige hvad du får ud af det i sidste ende

Anmeld

3. august 2010

Bas

Tak for dit svar, det hjalp lidt på humøret.

Ja der kommer det bedste ud af det, min lille prinsesse.

Anmeld

3. august 2010

Maria-s

Efter hvad jeg har læst og ved, så hænger strækmærker ikke sammen med din vægt. Strækmærker er homonelt betinget og der er bare nogen der får flere end andre... Ved godt det måske ikke hjælper dig så meget, men ja sådan er det at være den der bærer barnet... Fokuser på gevinsten, det dyrebareste i hele verdenen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.