Perl skriver:
Nej
og farmor var sådan et dejligt menneske.. forklare også min datter tit at farmor er oppe hos stjernene når hun patu vil have vi skal grave hende op fra hendes gravsted..så bliver hun helt ulykkelig og siger mor kan vi ikke bare tage hende op igen! eller besøge hende... 
Man kan sige heldigvis for os har jeg så meget familie så de dækker ind på familie planet.. (har masser søskende og både far,mor,stedmor og stedfar)
det lyder som om vi har samme familiestruktur!!
jeg synes det er så ærgeligt at vores unger ikke kommer til at møde Sørens forældre - og jeg synes faktisk også det er rigtig ærgeligt for mig, at jeg ikke fik mødt hans far! og nu hvor vi står og skal have 1. barn, så kunne jeg virkelig godt unde Søren, at han havde dem, eller bare een af dem, at snakke med om det her meget store omvæltende noget. han har 3 voksne søskende (jeg skriver voksne og vi er 29 og 32
, men de er altså i slutfyrrerne) og jeg har også 3 søskende, så der er heldigvis massere af familie og min mor og hendes mand går ALL-IN på bedsteforældrefronten, så det er jo alt sammen lykkeligt. men alligevel sørgeligt...
Anmeld