Sku' vi da aller (sagde fynboen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Smukke som altid...

Er de ved at give knus eller ved at slås på det sidste billede

Bianca krammer Celina, som er ved at kravle væk igen ....det er lige afslutningen af et knus der ses 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

JustAnotherName

LIZO skriver:

1. ungerne spille ps 3

2. seje liam

3 zoey spiser selv

4. zoey gynger

5. mors lille prinsesse

6. hun har fundet ud af hun kan nå computern

7. men min dukke jeg fik da jeg var lille.. det er meget sjovt at hive højet af den

8. et styk ballademager

9. liam og oliver ( min nevø)

Hooold da op, der er sket meget. Dine unger bliver bare hurtigt store nu - som altid, et par kønne og skønne børn du har! 

Anmeld

4. august 2010

JustAnotherName

Se min STORE dygtige pige 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2010

JustAnotherName

Og lige et enkelt af "Lumpe" også 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2010

Milka

Tjuhl skriver:

DAMER! I skal vende jeres billeder!! jeg får hold i nakken af de her billedrunder

jeg har lige taget mavebillede til min mor og har lige siddet og sagt meget højt WÅW inde i mit hoved, for det er skismer da een ting at se den oppefra og en HELT anden at se den fra siden  selvom Søren godt nok imorges sagde, at den var "eksploderet" de sidste par dage...

fantastisk trine!! ser fandme godt ud

Anmeld

4. august 2010

oo

Milka skriver:

fantastisk trine!! ser fandme godt ud

tark tark....jeg kan kun trække vejret meget overfladisk, spise en halv portion aftensmad, rulle mig ud af sengen, rejse mig fra sofaen med Sørens hjælp og gå hvis jeg spreder benene så meget at jeg ligner Hr. Fedesen fra Federslev - MEN jeg er meget forelsket i den her mave

Anmeld

4. august 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Se min STORE dygtige pige 

Arhhh hvor er hun god!!! Liva har så præsteret at skide i sit bad for 2. dag i træk... ja det går strålende

Anmeld

4. august 2010

Milka

Tjuhl skriver:

tark tark....jeg kan kun trække vejret meget overfladisk, spise en halv portion aftensmad, rulle mig ud af sengen, rejse mig fra sofaen med Sørens hjælp og gå hvis jeg spreder benene så meget at jeg ligner Hr. Fedesen fra Federslev - MEN jeg er meget forelsket i den her mave

så er alt jo normalt! (graviditetsnormalt)

Anmeld

4. august 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hvor er de skønne!

Hvordan pokker kender du forskel på dem? Kan man bare det når man er tvillingemor?

Lige en indskudt sætning: Ehm de ligner ikke hinanden så meget.... Kun når de står med rygge til en.... Men Fie mener jeg også kun kan kende forskel på dem, fordi jeg har kendt/set dem lige siden de blev født.....

Anmeld

5. august 2010

JustAnotherName

Arhhh hvor er hun god!!! Liva har så præsteret at skide i sit bad for 2. dag i træk... ja det går strålende

Hahaaa, hvor øv for moren 

Det er heldivis aldrig sket for Bianca.
Men dog en enkelt gang for Celina (faktisk for ganske kort tid siden) engang hvor far havde hende i bad. Jeg fik en sms på jobbet om "ubåden", og kunne slet ikke holde smilet tilbage

Hvordan reagerede Liva selv på, at der pludselig var en "bruno ombord" ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.