Hvad skal den hedde? Hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Svane83

TrineLærke skriver:

Det er godt nok mange fine navne

Tror vi vælger et par stykker og så ser vi hvad den ligner mest

Tak for jeres hjælp

Øv jeg nåede slet ikke at være med, men du får dem alligevel søde trine.

Vores Mopse han hedder Henry og det griner alle meget af første gang de får afvide hvad han hedder. Henry er opkaldt efter en forboldspiller fra Arsenal der hed Theri Henry som nu spiller for arsenal. Det var min kæreste der skulle vælge navnet, men jeg nedlage veto mod at det skulle siges fransk så han hedder Henry, men sagt helt almindeligt og på dansk.

Min mors han hund hedder Tyson og det navn har jeg valgt. Han var bare sådan en rigtig hanhund med store poter og sådan lidt bryder agtig at se på så jeg synes han skulle hedde Tyson

Vi havde nogle venner som kaldte deres mops for Buzz Lightyear ligesom den der figur fra Toy Story, men den blev kun kaldt Buzz, den var kugleskør den hund så navnet var rigtig godt til ham.

Så Henry, hvis det er sådan en lille charmerøv, Tyson hvis det er en lille små tyk han hund eller Buzz hvis den er lidt fjollet

Carina

Der er mor til 2 små mopser Bella og Henry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Lady Marion <3

Personligt syntes jeg Flemming ,,, 

Hi hi en lile sjov historie ,,, Min datter og jeg havde verdens grimmeste salgspony inde ,, Helt for sjov døbte vi ham Flemming , Et par år efter så vi ham til stævne med den nye ejer og tænk , han hed stadig Flemming   Så sødt ...

Anmeld

4. august 2010

bette

åhh møffe ville jeg vælge som navn.. det er da bare for nuttet

Anmeld

4. august 2010

Ann.

Svane83 skriver:

Øv jeg nåede slet ikke at være med, men du får dem alligevel søde trine.

Vores Mopse han hedder Henry og det griner alle meget af første gang de får afvide hvad han hedder. Henry er opkaldt efter en forboldspiller fra Arsenal der hed Theri Henry som nu spiller for arsenal. Det var min kæreste der skulle vælge navnet, men jeg nedlage veto mod at det skulle siges fransk så han hedder Henry, men sagt helt almindeligt og på dansk.

Min mors han hund hedder Tyson og det navn har jeg valgt. Han var bare sådan en rigtig hanhund med store poter og sådan lidt bryder agtig at se på så jeg synes han skulle hedde Tyson

Vi havde nogle venner som kaldte deres mops for Buzz Lightyear ligesom den der figur fra Toy Story, men den blev kun kaldt Buzz, den var kugleskør den hund så navnet var rigtig godt til ham.

Så Henry, hvis det er sådan en lille charmerøv, Tyson hvis det er en lille små tyk han hund eller Buzz hvis den er lidt fjollet

Carina

Der er mor til 2 små mopser Bella og Henry

Tusind tak

Synes Buzz er sødt - har selv overvejet Jazz, men det er jo næsten det samme Uhh Bella  totalt yndlings navn - men nu er det jo en han-hund vi vil have

Anmeld

4. august 2010

wamse

TrineLærke skriver:

Tusind tak

Synes Buzz er sødt - har selv overvejet Jazz, men det er jo næsten det samme Uhh Bella  totalt yndlings navn - men nu er det jo en han-hund vi vil have

Har i fået en Fransk bulldog?

Anmeld

4. august 2010

Ann.

wamse skriver:

Har i fået en Fransk bulldog?

Skal kigge på en her i aften og med meget stor mulighed for at den kommer med hjem

Anmeld

4. august 2010

wamse

TrineLærke skriver:

Skal kigge på en her i aften og med meget stor mulighed for at den kommer med hjem

Ej hvor spændende, så må du altså spamme med buller-billeder

Anmeld

4. august 2010

Ann.

wamse skriver:

Ej hvor spændende, så må du altså spamme med buller-billeder

Selvfølgelig

Anmeld

4. august 2010

twinboys

TrineLærke skriver:

Der er stor mulighed for en hund idag - men hvad skal den lille vovse hedde? Det er en fransk bulldog, en han

Buller.... Bulldog...

Ja da Buller

Anmeld

4. august 2010

Ann.

twinboys skriver:

Buller.... Bulldog...

Ja da Buller

Gud alle de muligheder da

Mine valg indtil videre er: Jazz - Elmo - Buzz - Buller - Møffe

Så nu må vi se hvad den ligner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.