Ahhhh fniiiis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. august 2010

3xM

fra store nedtur til store optur...

har virkelig genfundet kriller i maven ved manden min sååååå skønt...

har jo føs´dag imorgen og min forfløjne mand har jo selvf. udlånt sig imorgen nå ja ja ja er så vant til det og fløjter glad videre...

nu har han så lige ringet han skal ned og tilslutte en vaske maskine om jeg ikke vil med ahhhhh den stinker altså lidt gad vide hvad han har gang i ....

og så siger han jeg skal ud og få luft jeg har ikke godt at at kukkelure, nej nej tænker jeg vi har børn hvis jeg var lige så forfløjne som dig skatten så så vores børn da ikke skyggen af rammer og rutiner tsk den skal jeg vist ha forklaret ham jeg rent faktisk NYDER at være selv hjemme og forberede baby hulen, har ikke et behov for så meget når jeg ved om et år så er studierne startet op igen og børn der skal aflv. og og og ...så lad mig nu nyde mor rollen og kommende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

3xM

lige som oplæg var oprettet så ringede han og ville bare tage ned og tilslutte og så komme hjem efter...

ha ha ha ha Maria SNYYYYYDT

Anmeld

3. august 2010

Måske det er mig der er blevet sløv i varmen, men ejg fatter den ik!?

Anmeld

3. august 2010

3xM

Tilmeldt skriver:

Måske det er mig der er blevet sløv i varmen, men ejg fatter den ik!?

ha ha ha aj det er vist lovligt nok tror min teenage forelskes hjerne har taget lidt over gg

nu har jeg en MEGET travl mand, og normalt så ville han bare tage afsted til de ting han nu fjoller rundt med, så syntes det lugtede lidt at han ringede og ville have mig med ( og har jo fødelsdag imorgen såerhh)  og når jo at tænke de vilde tanker og når liiige at oprette tråden da han ringer og siger han bare tager derned og tilslutter den vaskemaskinen...

så føler mig lige lidt tosset ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.