Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malou tømmer et bryst på ca. 10 min. alt efter hvor sulten hun er. Andre der har børn der gør det samme?
Og kan det ene bryst godt begynde at strejke imens det andet stadig er fyldt, selvom hun bliver lagt lige meget til begge?
KH
Zette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
asta gjorde det samme. hun spise så hurtig at hun nogen gange var ved at blive kvalt i det. hun spiser stadig hurtig men når får hun "familiens mad" som man kan kalde det jo.
tror sagtens det ene bryst kan strejke, kan nemlig bare huske at det opleved jeg hvertfald.
Maria. skriver: Min Malou gør det samme og Magnus gjorde også.. Jeg har aldrig haft problemer!
Min Malou gør det samme og Magnus gjorde også.. Jeg har aldrig haft problemer!
det er altså spøjst - jeg kan jo se hun bliver mæt så er ikke i tvivl om at hun tømmer det. Det brænder også sådan underligt når det er ved at være tomt. men har store problemer med det højre bryst pt.
Astasmor skriver: asta gjorde det samme. hun spise så hurtig at hun nogen gange var ved at blive kvalt i det. hun spiser stadig hurtig men når får hun "familiens mad" som man kan kalde det jo. tror sagtens det ene bryst kan strejke, kan nemlig bare huske at det opleved jeg hvertfald.
Får hun stadigvæk bryst?
Zette skriver: Får hun stadigvæk bryst?
om natten og om aftenen. eller hvis hun er meget meget sur og kriger emget i løbet af dagen ja.
men nu er hun lige lidt over 13 mdr.
Zette skriver: det er altså spøjst - jeg kan jo se hun bliver mæt så er ikke i tvivl om at hun tømmer det. Det brænder også sådan underligt når det er ved at være tomt. men har store problemer med det højre bryst pt.
Maria. skriver: Husker du at skifte bryst HVER gang?
Husker du at skifte bryst HVER gang?
ja, det gør jeg!
Svenne skriver: Min dreng spiser aldrig mere end 5-10 min. pr. måltid - og han sulter bestemt ikke, kan man se på ham Han tømmer aldrig et bryst, så jeg bliver nødt til at skifte. Men jeg ligger ham altid til det andet bryst ved næste måltid.
Min dreng spiser aldrig mere end 5-10 min. pr. måltid - og han sulter bestemt ikke, kan man se på ham Han tømmer aldrig et bryst, så jeg bliver nødt til at skifte. Men jeg ligger ham altid til det andet bryst ved næste måltid.
Man kan jo også tage på selvom man kun får det tynde mælk... det er bare ikke så rart i tarmene for de små bebser. Malou tømmer dog babsen... uhyggelig hurtigt! Så her tager amningen højest et kvarter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128