savner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.392 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. august 2010

skoust

ja, jeg savner en og dele livet med...

men er slev blevet lidt chokeret her på det sidste for har opdaget at jeg går både og kigger efter drenge og piger.. er det forkert?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

anna-jonas

Nææææ...............hvorfor skulle det være forkert?? Kærligheden kan komme i mange forklædninger.............det vigtige er vel at man oplever den.

Mette

Anmeld

3. august 2010

Mig med maven

Jeg synes overhoved ikke at det er forkert!!!

Jeg synes det er vigtigt at man forelsker sig i et menneske og ikke i et køn. Jeg føler at der skal være plads til alle, uanset deres seksualitet! For mig er ægte kærlighed mellem to personer, hvis de er af samme køn eller ej, er det vel ikke mindre kærlighed! Jeg kunne ikke finde på at være sammen med en fra mit eget køn, men det betyder jo ikke at det er forkert!

Jeg vil opfordre dig til at lure videre på alle dem du lyster... Og skulle det blive til noget med en mand, eller pige, så bare mærk efter i dit hjerte!

Held og lykke med det hele!

/Christina

Ps. Synes du er pisse sej at du ikke er ANO!

Anmeld

3. august 2010

Pia.

Mig med maven skriver:

Jeg synes det er vigtigt at man forelsker sig i et menneske og ikke i et køn. Jeg føler at der skal være plads til alle, uanset deres seksualitet! For mig er ægte kærlighed mellem to personer, hvis de er af samme køn eller ej, er det vel ikke mindre kærlighed! Jeg kunne ikke finde på at være sammen med en fra mit eget køn, men det betyder jo ikke at det er forkert!

Jeg vil opfordre dig til at lure videre på alle dem du lyster... Og skulle det blive til noget med en mand, eller pige, så bare mærk efter i dit hjerte!

/Christina

Meget enig... Syntes også hun er super sej at oprette sådan en tråd uden at være anonym...

Anmeld

3. august 2010

Mig med maven

Pia. skriver:

Meget enig... Syntes også hun er super sej at oprette sådan en tråd uden at være anonym...

Så sej... Inponerende!

Anmeld

3. august 2010

Vidunderligeunger

hej søde  

Overhovedet ikke mærkeligt på nogen måder... De tanker/følelser havde jeg også inden ejg fandt min nuværende kæreste, men havde han været en pige, så var jeg alligevel "hoppet på ham"  

som de andre skrev, fedt du ikk er ano

Anmeld

3. august 2010

Mig med maven

Imponerende selvfølgelig!

Anmeld

3. august 2010

3xM

gå sommeren eller resten af den i møde

Anmeld

3. august 2010

Lullaby

Jeg kan da også se nogle piger jeg synes er smadderlækre. Hvorfor skulle det betyde noget hvilket køn personen har?

Anmeld

3. august 2010

Lillefe

Mig med maven skriver:

/Christina

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.