hvad f***en sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2008

Rasmine

Sloggi, lad være med at åbne. Det sidder bare og gnaver. Jeg sidder og tænker: godt det blev opdaget, det er noget lort med alle dem som aldrig bliver opdaget. :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2008

twinboys

Lad ham selv få en flyvetur ned fra rundetårnet og lad ham se om han selv kan ramme puden...>(

Anmeld

3. juli 2008

smokie

Det var da en sindsyg ting at gøre det er da godt at de har pillet det af og man ikke kan kligge ind og se det mere...

Anmeld

3. juli 2008

BellaT

Ja, hvad fanden sker der?(?) Tror ikke det er fordi han er for ung. Tror mere det skyldes at han er snotdum eller også er han psykopat. Tror ikke der er noget håb for ham. Han er spildt. Stakkels stakkels baby:'(! Hvor må den lille have været bange. Og det må da have gjort frygteligt ondt. Og farligt! Kan lige forestille mig babyens gråd:'(:'(. Men hvor er det godt at han var så dum at lægge det på nettet, så det blev opdaget. Var det min babysitter var der sket selvtægt!! Latterlige psykopat-møgunge!

Anmeld

4. juli 2008

charlottekri

ja han var heller ikke kommet fra mit hus i et stykke!!!! >(:'(>(:'(>(

Anmeld

4. juli 2008

MorCamilla

Sådan en idiot, så er det vist sagt.. Men nej, hvor er jeg glad for at han var dum nok til at ligge videoen ud på nettet, så det kunne blive opdaget.. Så dum altså... >( >(

Anmeld

4. juli 2008

Plysbjørnen

de har da fjernet vidioen nu... Det er da altid noget... ser stadig de skrækkelige billeder for mig...

Anmeld

4. juli 2008

bette

grrrrrrrrrrrrrr>( lorte møg menneske..!!!! UHHGG tror jeg må tie her.. ellers kommer der bare alt for mange grimme ord ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.