Tøj til salg - Bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2010

JustAnotherName

BILLIGT TØJ TIL SALG ...... Til NS-favoriable priser, som vil ligge et sted mellem cirka 5 kr. - 25 kr. pr. del - afhængigt af tøjets stand og mærke.

Skriv hvis der er noget af interesse.
Eller noget som du gergodt kunne tænke dig, at jeg tager et tydligere foto af ....for så kan det arrangeres.

SPØRG TIL STØRRELSERNE, HVIS NOGET SKULLE HAVE INTERESSE
Så slipper jeg nemlig for at sidde og beskrive hvert eneste stykke tøj helt ned i detaljer, forgæves  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

BILLIGT TØJ TIL SALG ...... Til NS-favoriable priser, som vil ligge et sted mellem cirka 5 kr. - 25 kr. pr. del - afhængigt af tøjets stand og mærke.

Skriv hvis der er noget af interesse.
Eller noget som du gergodt kunne tænke dig, at jeg tager et tydligere foto af ....for så kan det arrangeres.

SPØRG TIL STØRRELSERNE, HVIS NOGET SKULLE HAVE INTERESSE
Så slipper jeg nemlig for at sidde og beskrive hvert eneste stykke tøj helt ned i detaljer, forgæves  

Hvad er størelse og pris for det sidste par

Anmeld

3. august 2010

JustAnotherName

Det sidste par er størrelse 74, og som du kan se HELT NYE ....og derfor lidt dyrere end alt det andet. Jeg gav 150 kroner for dem på tilbud. Du kan få dem for 60 kr. + porto ?!?!

Anmeld

3. august 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

Det sidste par er størrelse 74, og som du kan se HELT NYE ....og derfor lidt dyrere end alt det andet. Jeg gav 150 kroner for dem på tilbud. Du kan få dem for 60 kr. + porto ?!?!

Det er en aftale

Sender du en mig en besked.

Anmeld

3. august 2010

JustAnotherName

Karo skriver:

Det er en aftale

Sender du en mig en besked.

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.