Har tuuuudet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. august 2010

sarahb

Ja i dag skulle jeg til Nørrebro i stof 2000 for at købe stof Til kajogviola.. Da jeg skal hjem kører jeg af Jagtvej og vil ind på en sidegade for at nå Frederikssundsvej længere oppe. Jeg ender så åbenbart på den forkerte vej. Da jeg er kommet 70 meter ind på vejen er der en dansk fyr der træder ud på vejen og vil ha jeg skal stoppe. Jeg tør nærmest ikk da han ser sååå skummel ud og ligner han er helt væk på stoffer. Stopper langsomt og ruller vinduet meget lidt ned mens jeg prøver at komme i tanke om hvor man låser bilen henne, uden held!! Han siger så: desvæære!! Denne vej er ensrettet og du skal vende om. Jeg siger ja, ok. Og kører videre i håb om der kommer en sidegade eller et sted hvor jeg kan vende bilen. Det er der ikk, så hører jeg ham og hans ven rååååbe og skrige efter mig og jeg tænker; fuck jeg skal bare VÆK!! I løbet af et par sek. Kommer der bare kæmpe sten flyvende efter mig de rammer min bil og de andre parkeret biler. Og jeg akl bare væk.. Ryster og græder og isaac sidder altså også i bilen. Jeg var så bange og jeg græd så meget. Ringer til politiet helt grådkvalt og fortæller i store træk hvad der er sket. Idioten siger så; jamen er det ill meget godt de fortæller dig at den er ensretter??? What, jo hvisdet ikk var fordi de var fucked på stoffer og ved ikk om vejen er ens rettet det kunne ligeså vel være fordi de ville have mig til at standse og stjæle min bil. Det er hvad jeg tror for fuck de var klamme!
Jeg råbte og skreg af politimanden, hvis hn ikk tog det her seriøst ville jeg ikk tale med ham mere. Endte med jeg smed på og bagefter ringede en flink politi mand der fik signalement osv. Jeg sidder stadig og græder og forstår slet ikk hvad det er der er sket og HVORFOR???!!!

Puha jeg er rystet!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

TbCp

Øv øv øv hvor ubehageligt

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Ja i dag skulle jeg til Nørrebro i stof 2000 for at købe stof Til kajogviola.. Da jeg skal hjem kører jeg af Jagtvej og vil ind på en sidegade for at nå Frederikssundsvej længere oppe. Jeg ender så åbenbart på den forkerte vej. Da jeg er kommet 70 meter ind på vejen er der en dansk fyr der træder ud på vejen og vil ha jeg skal stoppe. Jeg tør nærmest ikk da han ser sååå skummel ud og ligner han er helt væk på stoffer. Stopper langsomt og ruller vinduet meget lidt ned mens jeg prøver at komme i tanke om hvor man låser bilen henne, uden held!! Han siger så: desvæære!! Denne vej er ensrettet og du skal vende om. Jeg siger ja, ok. Og kører videre i håb om der kommer en sidegade eller et sted hvor jeg kan vende bilen. Det er der ikk, så hører jeg ham og hans ven rååååbe og skrige efter mig og jeg tænker; fuck jeg skal bare VÆK!! I løbet af et par sek. Kommer der bare kæmpe sten flyvende efter mig de rammer min bil og de andre parkeret biler. Og jeg akl bare væk.. Ryster og græder og isaac sidder altså også i bilen. Jeg var så bange og jeg græd så meget. Ringer til politiet helt grådkvalt og fortæller i store træk hvad der er sket. Idioten siger så; jamen er det ill meget godt de fortæller dig at den er ensretter??? What, jo hvisdet ikk var fordi de var fucked på stoffer og ved ikk om vejen er ens rettet det kunne ligeså vel være fordi de ville have mig til at standse og stjæle min bil. Det er hvad jeg tror for fuck de var klamme!
Jeg råbte og skreg af politimanden, hvis hn ikk tog det her seriøst ville jeg ikk tale med ham mere. Endte med jeg smed på og bagefter ringede en flink politi mand der fik signalement osv. Jeg sidder stadig og græder og forstår slet ikk hvad det er der er sket og HVORFOR???!!!

Puha jeg er rystet!!!

føj føj føj føj!

jeg kan godt forstå at du er helt ude af den søde!!! vi bor jo i Odense og jeg kører næsten altid med dørene låst (dårlig vane).....

jeg forstår godt at, alle de værste tanker kører gennem dit hoved!!!!! jeg tænker bare, at hvis de nu var fucked på stoffer eller alkohol.... så bliver de måske oprevede over at du kørte mod ensrettet... og måske var det derfor de kastede en sten?... det kunne være forklaringen... og en forklaring, der ville gøre dig mere tryg måske...

men hvad sker der lige for den politimand der? jo, det var da gode de fortalte at der var ensrettet (hvis der var det? ) men de skal sgu da ikke løbe efter og kaste sten?

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

stort knus søde!!!!!

Anmeld

3. august 2010

ooo

Puha, en forfærdelig oplevelse.

Du får lige en masse fra mig.

Anmeld

3. august 2010

Karo

Sikken en ubehagelig oplevelse

Godt at du ikke steg ud af bilen og at du fik Issac sikkert væk derfra. Det kan godt være at det ikke føles sådan, men du gjorde det rigtige.

Politiet kan være mærkelige nogle gange, så dem skal du ikke tænke så meget på.

Stort knus herfra

Anmeld

3. august 2010

anna-jonas

Sender dig lige et knus....................sikke en oplevelse. Håber at Isaac tog det stille og roligt, og ikke blev ked.

Knus Mette

Anmeld

3. august 2010

KWL

sarahb skriver:

Puha jeg er rystet!!!

PUHA.... sender et stort knus.

Dumme politimand! Han skulle skamme sig.

Anmeld

3. august 2010

JustAnotherName

Puuuuhhh hvor en skummel oplevelse. Stakkels dig, at du skulle blive så bange. DUMME DUMME KLAMME FYRE - SKAM JER !!!

Trøstende knus til dig 

Anmeld

3. august 2010

oo

føj for satan!!  er du alene hjemme, eller er Omer der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.