Regntøj vs. regnheldragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2010

Pige2009

Laura er nu 9 mdr. og er klar til at starte i DP. Hun skal derfor have regntøj. Jeg er dog meget i tvivl om, hun skal have en regnheldragt i stedet for regntøj.

Hvad er jeres erfaringer med det?

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

TbCp

Jeg ville vælge et sæt.... så er det også muligt kun at have bukserne på hvis det bare er fordi græsset er lidt vådt en formiddag...

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

regnsæt, helt uden tvivl.... de har meget bedre bevægelighed i et regnsæt...

Anmeld

3. august 2010

N&J

To-delt.. det er nemmere når hun skal skiftes, og så kan bukserne netop bruges alene.. selvom det er de flotteste heldragter.. 

Anmeld

3. august 2010

Halbschön

Baagøe skriver:

Laura er nu 9 mdr. og er klar til at starte i DP. Hun skal derfor have regntøj. Jeg er dog meget i tvivl om, hun skal have en regnheldragt i stedet for regntøj.

Hvad er jeres erfaringer med det?

K.h. Linda

Jeg kiggede på begge dele, men jeg købte et todelt sæt til Nicolai.. Tænker det er mere komfortabelt for ham, og så kan bukserne bruges alene, hvis de fx skal ud på vådt græs en dag, men hvor vejret ellers er tørt..

Anmeld

3. august 2010

Christina.78

jeg vil også sige todelt men her har vi bukserne med seler..det er en del nemmere end bare bukser..

Anmeld

3. august 2010

Moar'en

TbCp skriver:

Jeg ville vælge et sæt.... så er det også muligt kun at have bukserne på hvis det bare er fordi græsset er lidt vådt en formiddag...

Ville skrive det sammen. Jeg tror kun Viktor har brugt sin regnjakke 4-5 gange, men bukserne bliver brugt tit i Dp'en når de er ude om formiddagen

Anmeld

3. august 2010

Pige2009

Christina.78 skriver:

jeg vil også sige todelt men her har vi bukserne med seler..det er en del nemmere end bare bukser..

Jeg har heller ikke set nogen sæt, hvor bukserne er uden seler

Anmeld

3. august 2010

Pige2009

Mange tak for alle jeres svar Jeg har købt et todelt regnsæt til Laura med de smarte tilhørende regnfutter med fleecefoer, så nu er hun velekviperet til DP'en...

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.