:-d = happy face!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. august 2010

Klumpe-dumpe

Jeps jeps det er mig der er HAPPY FACE

Spérn er lige gået, og Malucca er nu også afsluttet der, endda som UG + Slange Tumling Hun synes M var med på alle mulige og umulige måde, og endda FORAN sprogligt og ved at orginisere ting.

Jeg ved godt det ikke er sådan en kæmpe ting, at blive afsluttet af spér, men for mig er det en KÆMPE lettelse, fra Malucca var 12 uger i maven, har der jo hele tiden været det ene eller andet... Først dårlig NF, så moderkagebiopsi og så kørte rouletten jo ellers med vækstscanninger flow-måleringer osv osv osv osv osv.... (og altid NYE ting, der dukkede op, ved de forskellige undersøgelser)

Så nu efter knap 2 år i det system, har jeg endelig en TUMLING der IKKE skal tjekkes i hovede og popo

-Og igår sagde dpérn at hun ikke regnede med at M skal forlængelse mere i dp. (Det mener jeg dog er lidt øv, da jeg jo kan se fordelen i kun at være 3 børn = mere tid til hver enkel barn)

Jeg ville bare lige dele min GLÆDE med jer.

God tirsdag-dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

JustAnotherName

Huttelihut ......sikke godt nyt! Dejligt 

Kan godt se det "øv" i, at hun muligvis ikke længere tæller for 2 børn i DP. at der så vil være det mindre til hver af de tre, som de er. Men tænk på, at de nogle bookede steder, næsten konstant er FEM børn, fordi der hele tiden er fyldt HELT op   ....Så er tre børn jo ren luksus! Og da Malutski jo er helt tip-top og med på alle fronter, så skal hun nok kunne klare det, selvom der kommer et barn mere  ....Men forstår godt at du har det sådan alligevel!

Det er dejligt at læse, at Malutten bare er med og nu er fri for at blive fulgt så tæt mere. Hun er skide sej, lille tøs 

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

KANON!!!!!

hun er sgu da også MEGA dygtig! og jo, jeg synes det er en stor ting at blive afsluttet af SP!

Anmeld

3. august 2010

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Huttelihut ......sikke godt nyt! Dejligt 

Kan godt se det "øv" i, at hun muligvis ikke længere tæller for 2 børn i DP. at der så vil være det mindre til hver af de tre, som de er. Men tænk på, at de nogle bookede steder, næsten konstant er FEM børn, fordi der hele tiden er fyldt HELT op   ....Så er tre børn jo ren luksus! Og da Malutski jo er helt tip-top og med på alle fronter, så skal hun nok kunne klare det, selvom der kommer et barn mere  ....Men forstår godt at du har det sådan alligevel!

Det er dejligt at læse, at Malutten bare er med og nu er fri for at blive fulgt så tæt mere. Hun er skide sej, lille tøs 

I know I know I know... Rent faktisk skal jeg ikke brokke mig... Der er mangel på børn i det område, så faktisk er der kun Malucca og en ny pige der startede igår... Så lige pt. er de jo kun 2 i det daglige.... Tror faktisk KUN der har været en enkel dag, siden M startede i jan. hvor der har været 4 børn. En enkel dag, hvor der var tvillinger i gæstedp derude.

Anmeld

3. august 2010

JustAnotherName

Tante Lilla :) skriver:

I know I know I know... Rent faktisk skal jeg ikke brokke mig... Der er mangel på børn i det område, så faktisk er der kun Malucca og en ny pige der startede igår... Så lige pt. er de jo kun 2 i det daglige.... Tror faktisk KUN der har været en enkel dag, siden M startede i jan. hvor der har været 4 børn. En enkel dag, hvor der var tvillinger i gæstedp derude.

Luksus! 

Anmeld

3. august 2010

Bondepigen

Jamen du har vel slet ikke været i tvivl om at Malutten er en sej og dygtig pige...

Men hvor er det dog dejligt for jer, at hun nu kan slippe for diverse undersøgelser!!!

Hun er en skøn tøs!!!

Anmeld

3. august 2010

ooo

Hvor er det bare gode nyheder.

Tillykke med din fuldstændige normale tumling

Anmeld

3. august 2010

anna-jonas

Sikke en glædens dag....................Malucca er en helt normal "teenager", med en glad og stolt mor. Du har sgu' gjort det godt Trine..........................så du får lige et ordentligt klap på skulderen.

Knus Mette

Anmeld

3. august 2010

anna-jonas

Sikke en glædens dag....................Malucca er en helt normal "teenager", med en glad og stolt mor. Du har sgu' gjort det godt Trine..........................så du får lige et ordentligt klap på skulderen.

Knus Mette

Anmeld

3. august 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Knus Mette

Ih TARK sødeste  Skal vi så ikke tage og klappe hinanden på skulderen, you and me?!!?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.