hva er jeres mening.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Ansemusen

Jeg var da også til tøsejulefrokost i byen, smadder hyggeligt! Ingen alkohol men masser af hygge og sjov  Afsted me' sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Pige2009

Afsted med dig - sådan en idiot

Anmeld

3. august 2010

N&J

Jeg var til roskilde i starten af min graviditet og var til sexmessen med en ordentlig mave, og så selvfølgelig inde i byen (kbh) for at høre musik, kunne bare ikke holde til at være alt for længe oppe.. men eller er det da ligegyldig.. du drikker jo ikke.. 

Anmeld

3. august 2010

Mikkel's mor <3

UngMor83 skriver:

Det kan du roooligt gøre søde...

Jeg var sgu ligeglad, jeg vidste at der ikk var % i min drink, selvom jeg godt kan forstå folk kiggede og snakkede. Og ja, jeg ku være blevet slået ned eller fået en albue lige i maven af en fuld idiot, men come on. Det kan oz ske på åben gade eller i en kø i bilka lørdag li inden lukketid.

Så smut du bare afsted med veninderne, og hyg dig... Lad os da få en update

lige præcis..
det skal i nok få..

Anmeld

3. august 2010

eland

Hejsa synes helt klart at du skal tage afsted, og hygger dig. Jeg er selv i uge 34, og har deltaget i byfest, uden at drikke men bare hygget mig med venner.      fordi man er gravid, kan man godt være med til mange ting, uden at der sker en noget.

hilsen eland

Anmeld

3. august 2010

XXSS

Jennifer skriver:

hej piger.
hvad er jeres mening om at tage til byest når man er gravid ?
bare for at hygge sig med vennerne uden at drikke og kører i karuseller.?
jeg har nemlig lige fået hele svinern af en fyr, fordi at jeg ikke vil låse mig inde hjemme mens alle andre hygger sig..
han begrundelse: "du kan blive overfaldet"..
ja det kan jeg, men jeg har dyrket selvforsvar i en del år og før brækket hånden på en da han kom for tæt på (han prøvede at tage min nederdel af) og igen man kan blive overfaldet mens man er ude at gå med hunden eller på vej ned at handle..

så hvad mener i ?

Tag ud og hyg dig sammen med dine venner! og glem klaphatten. Sålænge du ikke render rundt og drikker dig stiv og ter dig tosset, så skal folk da bare respektere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.