Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Basson lift og Autostol til salg
BYD
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad tænker du af pris for autostolen ?
Maja_4000 skriver: Hvad tænker du af pris for autostolen ?
Hva vil du give?? Har ikke tænkt på nogen pris endnu.. Man er vel sønderjyde og til og handle med..
Tænker mere om du vil gå ned i pris så det bliver billigere end at leje en i Babysam :p De tager vist 300 for 8 måneder :b
Maja_4000 skriver: Tænker mere om du vil gå ned i pris så det bliver billigere end at leje en i Babysam :p De tager vist 300 for 8 måneder :b
Jeg har sat den til salg på guloggratis til 300 kr..
Mini-Terp skriver: Jeg har sat den til salg på guloggratis til 300 kr..
Hmm .. Kan den sendes ? For jeg bor i Roskilde .. Og hvad tror du , at det ville koste ? :b
Maja_4000 skriver: Hmm .. Kan den sendes ? For jeg bor i Roskilde .. Og hvad tror du , at det ville koste ? :b
Hmm det ved jeg faktisk ikke.. Gad vide om man kan sende den med postdanmark??
Hvis man finder en kasse som er stor nok , kan man vel sende alt xDVed i hvert fald de har store papkasser på posthuset her i byen :b
Mini-Terp skriver: Hmm det ved jeg faktisk ikke.. Gad vide om man kan sende den med postdanmark??
Umidelbart tror jeg godt man kan sende den med postdanmark, for de går efter kg på deres pakker, og så vil den nok koste ca 75 kr og sende..
Maja_4000 skriver: Hvis man finder en kasse som er stor nok , kan man vel sende alt xDVed i hvert fald de har store papkasser på posthuset her i byen :b
Ja det er jo det..
Ellers køber jeg bare en lille flyttekasse og putter den i..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128