De unge mødre sæsonstart 11.sæson

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

maria87

Glæder mig enormt Meget c'',)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

pussepige

Jeg er tyvstartet så jeg har set de første 2 afsnit på nutv ...

Anmeld

12. august 2010

Mor-til-asta-09

Zette skriver:

WOHOOO! Så nærmer vi os dagen de damer!

D.17 August kl.21:00 går d.11 sæson af DUM i luften!

Seerne kan glæde sig til et gensyn med Malou Stella, Hannah, Camilla Framnes og tvillingemoderen Christina. De unge mødre byder også velkommen til et nyt ansigt i serien – den 19-årige Natacha Nikita fra Albertslund.

Sidst seerne slap ”De unge mødre”, lod tvillingemoderen Christina sig skille fra manden og Hannah fik grønt lys fra kommunen om, at hun kunne flytte fra mødrehjemmet og ind i egen lejlighed med datteren Cecilaya. Malou Stella måtte endnu en gang skyde en hvid pil efter sin 9. klasses eksamen og ikke mindst drømmen om at flytte til København. I den nye sæson følger Kanal 4 op på de tre unge mødres skæbner, og giver seerne muligheden for at se, om pigerne klarer skærene.

Nyt ansigt
De unge mødre” præsenterer også et nyt ansigt. Nemlig den 19-årige Nikita fra Albertslund. Når vi møder Nikita første gang, er hun højgravid og lige flyttet hjemmefra. Hun har det derfor lidt mærkeligt med at sidde alene i sin nye tre-værelses lejlghed. Nikita er nemlig alene omkring sin graviditet, da faderen til hendes barn bor i Tyrkiet. De var oprindeligt forlovet, men da hendes tyrkiske kæreste erfarede, at Nikita var gravid, stoppede forholdet. Spørgsmålet er så bare, om Nikita kan klare debuten som mor uden en far ved hånden, eller om de kan genfinde kærligheden?

Christina fra Århus, Katherina og Natasja er fortsat med og efter sin deltagelse i ”De unge mødres drøm” vender Camilla Framnes fra Ålborg tilbage til reportageserien. Udover Malou Stella er Camilla den unge mor, som har været med i flest sæsoner af ”De unge mødre”. Så det bliver et kærkomment gensyn. Efter Camillas vellykkede vægttab på ca. 20 kg. er det store spørgsmål nu, om Camilla stadig holder vægten og om hun efter sin barsel kan finde sig et job.

Wohoo, jeg glæder mig...

KH
Zette

Yes er super fedt.. Og jeg er så fesen at jeg ser fremad på nutv.dk Så jeg har allerede set de 2 første afsnit plus første afsnit af singleliv

Anmeld

12. august 2010

frk Jensen

Zette skriver:

Seerne kan glæde sig til et gensyn med Malou Stella, Hannah, Camilla Framnes og tvillingemoderen Christina. De unge mødre byder også velkommen til et nyt ansigt i serien – den 19-årige Natacha Nikita fra Albertslund.

Sidst seerne slap ”De unge mødre”, lod tvillingemoderen Christina sig skille fra manden og Hannah fik grønt lys fra kommunen om, at hun kunne flytte fra mødrehjemmet og ind i egen lejlighed med datteren Cecilaya. Malou Stella måtte endnu en gang skyde en hvid pil efter sin 9. klasses eksamen og ikke mindst drømmen om at flytte til København. I den nye sæson følger Kanal 4 op på de tre unge mødres skæbner, og giver seerne muligheden for at se, om pigerne klarer skærene.

Nyt ansigt
De unge mødre” præsenterer også et nyt ansigt. Nemlig den 19-årige Nikita fra Albertslund. Når vi møder Nikita første gang, er hun højgravid og lige flyttet hjemmefra. Hun har det derfor lidt mærkeligt med at sidde alene i sin nye tre-værelses lejlghed. Nikita er nemlig alene omkring sin graviditet, da faderen til hendes barn bor i Tyrkiet. De var oprindeligt forlovet, men da hendes tyrkiske kæreste erfarede, at Nikita var gravid, stoppede forholdet. Spørgsmålet er så bare, om Nikita kan klare debuten som mor uden en far ved hånden, eller om de kan genfinde kærligheden?

Christina fra Århus, Katherina og Natasja er fortsat med og efter sin deltagelse i ”De unge mødres drøm” vender Camilla Framnes fra Ålborg tilbage til reportageserien. Udover Malou Stella er Camilla den unge mor, som har været med i flest sæsoner af ”De unge mødre”. Så det bliver et kærkomment gensyn. Efter Camillas vellykkede vægttab på ca. 20 kg. er det store spørgsmål nu, om Camilla stadig holder vægten og om hun efter sin barsel kan finde sig et job.

Wohoo, jeg glæder mig...

KH
Zette

ARRRRRRRGGGHHHH....

Jeg kommer først hjem fra min shopping/sverige tur tirsdag midnat.. Så jeg håber lidt at jeg kan nørde det i en genudsendelse.

Anmeld

12. august 2010

Bare mig..

Wuuuup wuuuup!! Jeg glæder mig for vildt.. Men kunne dog godt bruge nogen flere nye medlemmer.. - Dog forstår jeg måske godt, at der ikke er så mange der vil være med mere, når der snakkes så negavivt om det.. (inklusiv mig selv )

Anmeld

12. august 2010

NessaXenia

det bliver så kongé !!

hilsen mig som altid sidder klistret til kanal 4 man-torsdag kl 21-21.30 

Anmeld

13. august 2010

smokin

forældre-til-Asta skriver:

Yes er super fedt.. Og jeg er så fesen at jeg ser fremad på nutv.dk Så jeg har allerede set de 2 første afsnit plus første afsnit af singleliv

ja jeg glæder mig også vildt til singleliv og det der program om fattige børn i dk. Kunsten er at overleve i Danmark - tror jeg det hed...

Anmeld

13. august 2010

CarinaSB

Zette skriver:

Ja det går jeg ud fra... eller som betalingstv på nettet.

Du kan se det på nutv.dk Det koster 29 kr for 5 dage og 79 for 30 dage

Anmeld

13. august 2010

CS

Zette skriver:

Nyt ansigt

Wohoo, jeg glæder mig...

KH
Zette

super med en opdatering

Anmeld

26. januar 2011

pussekat

hejsa

er det nok som ved hvor når det de unge mødre kom her i år ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.