Elsker ham..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. august 2010

Sabsy

Ja det er jo nok en super ligegyldig ting men jeg er bare så glad og på en måde helt oppe og flyve..

Igår aftes gik jeg i seng kl. 22:30 og puttede vores søn og jeg sov faktisk rimelig hurtig - min mand sad og spillede online med nogle kammerater..

Men han kommer ind i seng til mig kl. 23:30 og der sover jeg, men jeg vågner ved han putter sig ind til mig og kysser mig på ryggen og fortæller hvor højt han elsker mig (han tror jeg sover) - og den fik hele armen.. Ååååh jeg var helt solgt... - Vender mig derefter om og putter mig ind til ham, og siger jeg også elsker ham..

Der har ikke rigtig været "tid til os" siden Benjamin blev født, han tager alt min tid (hvilket jo er okay for mig) - så "glemmer" faktisk min mand.. - Men nu kan jeg ikke vente til han kommer hjem

RIGTIG DEJLIG DAG TIL JER ALLE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

B&J

Ja det er jo nok en super ligegyldig ting men jeg er bare så glad og på en måde helt oppe og flyve..

Igår aftes gik jeg i seng kl. 22:30 og puttede vores søn og jeg sov faktisk rimelig hurtig - min mand sad og spillede online med nogle kammerater..

Men han kommer ind i seng til mig kl. 23:30 og der sover jeg, men jeg vågner ved han putter sig ind til mig og kysser mig på ryggen og fortæller hvor højt han elsker mig (han tror jeg sover) - og den fik hele armen.. Ååååh jeg var helt solgt... - Vender mig derefter om og putter mig ind til ham, og siger jeg også elsker ham..

Der har ikke rigtig været "tid til os" siden Benjamin blev født, han tager alt min tid (hvilket jo er okay for mig) - så "glemmer" faktisk min mand.. - Men nu kan jeg ikke vente til han kommer hjem

RIGTIG DEJLIG DAG TIL JER ALLE!

åhhh hvor er han dog bare en vidunderlig mand han ved hvorfor du ikke har så meget tid fordi du har givet ham et barn åhhh hvor sødt

Anmeld

3. august 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hold da op,et sødt og positivt indslag,jeg fik da næsten tårer i øjnene

Jeg tror jeg kan tale for de fleste her i dag,når jeg siger at vi ville ønske vores mand var som din

Nyd ham!

Anmeld

3. august 2010

Sabsy

Pernilleh skriver:

Hold da op,et sødt og positivt indslag,jeg fik da næsten tårer i øjnene

Jeg tror jeg kan tale for de fleste her i dag,når jeg siger at vi ville ønske vores mand var som din

Nyd ham!

Jo tak, nyder ham hele tiden.. Glemmer desværre bare at sige det..

Anmeld

3. august 2010

3xM

mmmm skønt

efter en lidt dum periode herhjemme har jeg også fået min skønne mand tilbage

det er de små ting der tæller og igår kom han pludselig hjem et par timer selvom han havde sagt han ikke nåede hjem før sent igår aftes, og om natten kan jeg vågne ved han putter sig helt ind og aer ryggen, eller kommer hjem og har lagt en graviditets blad, søndag faldt jeg i søvn og vågner til lækker flæskesteg, måden han kigger på mig lige i øjeblikket århhh jeg for helt gele i benene,

Anmeld

3. august 2010

line melias mor

ihh en fantastisk mand du har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.