Har lige afleveret Liva i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2010

TbCp

Hun var SÅ glad.... drønede rundt og skulle vise mig alle tingene på legepladsen.
Og hold op hvor er hun dog social! Ville gerne have en anden pige skulle gynge sammen med hende og i legetårnet ville hun også gerne have en anden pige med... hvor er det fantastisk at hun allerede var helt tryg... og så især efter dagen igår.
Jeg er så glad og lettet

Nu skal hun være der alene 3 timer idag håber jeg henter en lige så glad pige hjem

Måtte bare lige dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

SUPER dejligt at høre,det var godt det gik så hurtigt

Jeg læste faktisk lige i min Barnets bog i går,og der stod at jeg var meget ked af det i flere uger da jeg startede.Puha,det må have været hårdt for min mor.

Anmeld

3. august 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

SUPER dejligt at høre,det var godt det gik så hurtigt

Jeg læste faktisk lige i min Barnets bog i går,og der stod at jeg var meget ked af det i flere uger da jeg startede.Puha,det må have været hårdt for min mor.

Det er simpelthen forfærdeligt at skulle gå fra et barn der er ked af det.
Og når det så varer flere uger! Man er jo nødt til på et tidspunkt at skulle på arbejde igen...

Jeg er bare lykkelig for at det gik så godt idag!

Anmeld

3. august 2010

JustAnotherName

Iiiihhh Tina, hvor er det dejligt at læse. Jeg er glad på Jeres vegne, og håber at det fortsætter sådan. Jeg VIDSTE bare, at Liva ville være pisse sej til dét der børnehave-opstart   .....Det må da også hjælpe lidt på mors mange spekulationer og bange ideer om alt det "slemme" der er ved at blive et stort børnehave-barn   DEJLIGT at det bare går så godt!

Anmeld

3. august 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Iiiihhh Tina, hvor er det dejligt at læse. Jeg er glad på Jeres vegne, og håber at det fortsætter sådan. Jeg VIDSTE bare, at Liva ville være pisse sej til dét der børnehave-opstart   .....Det må da også hjælpe lidt på mors mange spekulationer og bange ideer om alt det "slemme" der er ved at blive et stort børnehave-barn   DEJLIGT at det bare går så godt!

Ja det var så rart at tage dernede fra idag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.