Var det spark ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2010

Maja_4000

Hvordan føles de første spark ? :p 

Vågnede i morges ved at et "hjerte" bankede helt sindssygt i min mave .. ( Ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det )
Kunne ikke mærke noget udenpå maven .. Men der var helt sikkert noget .. Jeg vågnede jo af det altså ! :p

Tror I det kan være spark ? ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Delilah

I starten syntes jeg det føltes meget som hvis nogen sparkede forbi en i svømmehallen (Det tryk der kommer fra vandet). Bare indefra selvfølgelig

Jeg har aldrig selv prøve at vågne af et spark, men det kan jo være det ville være ret vildt.

Anmeld

3. august 2010

Maja_4000

Delilah skriver:

I starten syntes jeg det føltes meget som hvis nogen sparkede forbi en i svømmehallen (Det tryk der kommer fra vandet). Bare indefra selvfølgelig

Jeg har aldrig selv prøve at vågne af et spark, men det kan jo være det ville være ret vildt.

Hmm .. Sådan synes jeg ikke det var :p

Det var måske noget jeg drømte ? :b

Anmeld

3. august 2010

lsvendsen

Jeg syns det godt kunne lyde som om du har mærket de første tegn på liv... :0)

Første gang jeg mærkede liv føltes det som små smølfespark indefra.... IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIh, det så hyggeligt!!! :0)

Anmeld

3. august 2010

Maja_4000

lsvendsen skriver:

Jeg syns det godt kunne lyde som om du har mærket de første tegn på liv... :0)

Første gang jeg mærkede liv føltes det som små smølfespark indefra.... IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIh, det så hyggeligt!!! :0)

Det håber jeg virkelig ! Synes det er på tide efterhånden

Anmeld

3. august 2010

Camillee

hej

første gang jeg mærkede liv , føltes det lidt som en fisk der slår med halen eller som prutter i et badekar (: .

Anmeld

3. august 2010

FruHolm <3

det lyder ligesom første gang jeg mærkede liv, var lige vågnet og ligesom jeg rejste mig følte jeg noget under maveskindet jeg ikke havde prøvet før

fik et kæmpe chok men blev utrolig glad da det så skete igen 2 dage efter.

var 16+2 da det skete første gang og er nu 19+2 og har mærket liv ved at mærke på maven hver dag siden uge 17

Anmeld

3. august 2010

Maja_4000

sarah Foged skriver:

det lyder ligesom første gang jeg mærkede liv, var lige vågnet og ligesom jeg rejste mig følte jeg noget under maveskindet jeg ikke havde prøvet før

fik et kæmpe chok men blev utrolig glad da det så skete igen 2 dage efter.

var 16+2 da det skete første gang og er nu 19+2 og har mærket liv ved at mærke på maven hver dag siden uge 17

Jeg er jo 19+5 .. Og har (måske) først mærket noget idag
Ved godt det er forskelligt hvornår man mærker noget .. Men glæder mig sådan til det sker ! Især til kæresten også kan mærke det (: 

Anmeld

3. august 2010

FruHolm <3

Maja_4000 skriver:

Jeg er jo 19+5 .. Og har (måske) først mærket noget idag
Ved godt det er forskelligt hvornår man mærker noget .. Men glæder mig sådan til det sker ! Især til kæresten også kan mærke det (: 

hende der scannede mig igår synes det var tidligt jeg har mærket fra, men det lyder som om det var liv du har mærket

kan jeg godt forstå, blev også helt glad da min kæreste mærkede det første gang, det var sjovt og en rar følelse at se hvordan han reagerede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.