Hvornår startede i andre op efter jeres barsel? jeg har jo som bekendt termin her i august og har derfor barsel/orlov til omkring juni næste år hvorefter jeg så skal til at arbejde igen.
Arbejder jo som dagplejemor og Pt er der bare ikke ret mange børn så der er blevet fyret 14 stk. det sidste halve år.
Nu er det så sådan at en pige jeg har passet har en lillebror der skal ud og passes omkring 1. feb. 11. og en fra hendes mødregruppe har også ønsket plads hos mig, det vil sige at så er jeg reelt sikret 3 børn - de to og så min egen hvis jeg vel og mærke starter med at arbejde når han kun er et halvt år. har mest af alt lyst til at holde hele min orlov og håbe på at der nok er kommet nogen flere børn til den tid men er lidt fristet til at starte tidligere da jeg har en form for sikkerhed.
det skal lige siges at der ikke skal fyres flere nu så behøver ikke gå og tænke så meget over det.
Er bare sådan i vildrede og tror det her blev noget værre rod. men hvis i har læst med og har et råd så skriv det endelig.
Knus
Anmeld