I tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. august 2010

ChatH

Hvornår startede i andre op efter jeres barsel? jeg har jo som bekendt termin her i august og har derfor barsel/orlov til omkring juni næste år hvorefter jeg så skal til at arbejde igen.

Arbejder jo som dagplejemor og Pt er der bare ikke ret mange børn så der er blevet fyret 14 stk. det sidste halve år.

Nu er det så sådan at en pige jeg har passet har en lillebror der skal ud og passes omkring 1. feb. 11. og en fra hendes mødregruppe har også ønsket plads hos mig, det vil sige at så er jeg reelt sikret 3 børn - de to og så min egen hvis jeg vel og mærke starter med at arbejde når han kun er et halvt år. har mest af alt lyst til at holde hele min orlov og håbe på at der nok er kommet nogen flere børn til den tid men er lidt fristet til at starte tidligere da jeg har en form for sikkerhed.

det skal lige siges at der ikke skal fyres flere nu så behøver ikke gå og tænke så meget over det.

Er bare sådan i vildrede og tror det her blev noget værre rod. men hvis i har læst med og har et råd så skriv det endelig.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

sarahb

Søde, jeg synes du skal tænke på hvad du helst vil i forhold til din søn og familie og ikke tænke på jobbet. hvis du ved der ikk skal fyres flere, så synes jeg bare du skal tage hele din barsel..

Anmeld

3. august 2010

ChatH

sarahb skriver:

Søde, jeg synes du skal tænke på hvad du helst vil i forhold til din søn og familie og ikke tænke på jobbet. hvis du ved der ikk skal fyres flere, så synes jeg bare du skal tage hele din barsel..

tak søde tror også det er det jeg har mest lyst til synes det er lidt tidligt at starte efter 6 md.

og mon ikke også der er nogen børn til mig når jeg starter igen?

Anmeld

3. august 2010

sarahb

Chatarina skriver:

tak søde tror også det er det jeg har mest lyst til synes det er lidt tidligt at starte efter 6 md.

og mon ikke også der er nogen børn til mig når jeg starter igen?

jo det er der helt sikkert, det er jeg næsten sikker på.

Jeg startede da isaac var 1o mdr,og det planlægger jeg at gøre igen. Så skulle det gerne passe med Isaac skal i børnehave når den lille skal i vuggestue. Så håber vi får dem samme sted så jeg ikk skal hente og bringe 2 steder.

Anmeld

3. august 2010

TbCp

Jeg ville slet ikke kunne have startet arbejde da Liva var 6 mdr, heller ikke selv om jeg skulle passe hende selv. Synes først lige at jeg var begyndt rigtig at nyde det efter de første 3 mdr. med kolik, flytning osv.

Men du skal selvfølgelig gøre som du selv har det bedst med.

Anmeld

3. august 2010

ChatH

TbCp skriver:

Jeg ville slet ikke kunne have startet arbejde da Liva var 6 mdr, heller ikke selv om jeg skulle passe hende selv. Synes først lige at jeg var begyndt rigtig at nyde det efter de første 3 mdr. med kolik, flytning osv.

Men du skal selvfølgelig gøre som du selv har det bedst med.

Det er også det jeg tænker, tænker også at jeg nok ammer ham stadig ammede jo pigerne længe, så føler det også lidt besværligt i forhold til at have andre børn.

Vil nødig sætte mit eget barns behov til side frem for andet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.