øvbøv, jeg har den test imorgen tidlig. imorgen meget tidlig, men det er måske meget godt at få den overstået...selvom det er første gang i meget lang tid jeg skal se klokken 6 om morgenen 
jeg er lige nu i faste, hvilket naturligvis har den trælse virkning, at jeg hele tiden tænker, at jeg er ved at DØ at tørst 
og så er jeg bare bange. på en rigtig børnehaveagtig måde...jeg har faktisk rigtig meget lyst til at lave en Liva imorgen og skrige og græde mig igennem det og lange flade ud til blodprøvemanden
jeg kan vist ikke helt sætte en finger på hvad præcist der gør mig så dårlig ved det - og Kitty har ellers forsøgt at få mig til det. jeg er bare bange. og svaret kommer tidligst onsdag - senest fredag og jeg vil bare have det NUNUNUNUNUUUUU!!!
måske er det lidt det, at resultatet til en start giver definitivt ja eller nej til hjemmefødslen som jeg drømmer om. og derefter at hvis det giver nej, hvilke konsekvenser har det så for mig og baby Juhl og hverdagen generelt? jeg kan ikke rigtig overskue det, det flyver bare rundt med svangerskabsforgiftning, sukkersyge og nålestik i mit hoved i eet stort virvar 
og efter testen skal jeg til fødselsforberedelse for første gang. og Søren må ikke deltage, hvilket virker helt omvendt i mit hoved, når det nu er HAM der SKAL deltage ved den egentlige fødsel
jeg har overhovedet ikke lyst til at lære de andre gravide at kende og jeg har overhovedet ikke lyst til at sidde der i to timer og snakke om ... ja...hvad snakker man om??
jeg har vist generelt bare overhovedet ikke lyst til imorgen 
Anmeld