Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
line melias mor skriver: haha for et par år siden havde jeg svoret jeg aldrig skulle have børn og nu er jeg gravid med nummer 2 så hvem ved tilgengæld ser jeg en mandlig udgave af min mand i bree haha
haha for et par år siden havde jeg svoret jeg aldrig skulle have børn og nu er jeg gravid med nummer 2 så hvem ved tilgengæld ser jeg en mandlig udgave af min mand i bree haha
hvaad?? haha, forklar tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BlyViol skriver: hvaad?? haha, forklar tak
jamen sæt min mands hoved på bree og så gir det sig selv han er perfektionist med ALT det er simpelthen så frygteligt men vi griner meget af det
Åhhh... Jeg glææææææææææææder mig også til at det starter igen. Jeg elsker dem bare så meget.
Min yngling er Bree... Jeg elsker hende Hun er skøn, stram, udfordrende, en god kok... Jamen, jeg synte bare hun er skøn
Men alle sammen, har jo deres sider, som man kan genkende og kan lide
line melias mor skriver: jamen sæt min mands hoved på bree og så gir det sig selv han er perfektionist med ALT det er simpelthen så frygteligt men vi griner meget af det
hehe, jeg har det kun i prerioder... andre ganger er det susan - syndrom
BlyViol skriver: hehe, jeg har det kun i prerioder... andre ganger er det susan - syndrom
hehe det er også en fed blanding
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128