Hilfe.... danke :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Klumpe-dumpe

Det der væsel der render rundt omkring knæ-højde herhjemme, har fundet en ny ynglings-leg.... Som vitterlig sætter mine nerver på MAX!!!

Hendes nye ynglings leg, går ret simpelthen ud på, at gå ud og tænde for komfuret For det første er jeg ræd for, jeg ikke lige opdager det, og det sætter ild til et eller andet. (Som igår da jeg havde smidt min taske der)

For det andet, går den lille gnom MEGET op i, at skal mærke ALT om det er varmt, (Av det varmt) Så igår nåede jeg lige at fange hende, INDEN hun plantede klør fem på en glohed kogeplade

Hvad fanden skal jeg gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Ni-ko-li-ne

det er nok Nikoline der har lært hende den leg..... :0( vi skælder ud hver gang! og nu gær hun det kun hvis hun skal være rigtig bølle.... ellers bruger vi så vidt muligt de bagerste blus...

Anmeld

2. august 2010

Klumpe-dumpe

2. august 2010

Ida.

Tante Lilla :) skriver:

TARK!!!!

Værsgo for den idé malutten har fået sig der er da bare slet ikke holdbar - pigebarnet er jo brandfarlig!!!

Anmeld

2. august 2010

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

det er nok Nikoline der har lært hende den leg..... :0( vi skælder ud hver gang! og nu gær hun det kun hvis hun skal være rigtig bølle.... ellers bruger vi så vidt muligt de bagerste blus...

Det er som så ikke et problem, når jeg bruger komfuret, det er mere når hun selv tænder... (og jeg evt. sidder på wc) de kogeplader bliver jo mega varme på no time.... Men måske jeg bare skal lære hende, at hun skal tænde de inderste

Det er da en mærkelig ide/leg de små rollinger har fundet på

Anmeld

2. august 2010

lion

Det der væsel der render rundt omkring knæ-højde herhjemme, har fundet en ny ynglings-leg.... Som vitterlig sætter mine nerver på MAX!!!

Hendes nye ynglings leg, går ret simpelthen ud på, at gå ud og tænde for komfuret For det første er jeg ræd for, jeg ikke lige opdager det, og det sætter ild til et eller andet. (Som igår da jeg havde smidt min taske der)

For det andet, går den lille gnom MEGET op i, at skal mærke ALT om det er varmt, (Av det varmt) Så igår nåede jeg lige at fange hende, INDEN hun plantede klør fem på en glohed kogeplade

Hvad fanden skal jeg gøre

Den leg kender Cassandra også. Hun har sat  ild til en grydelap.

Så vi har lært INTET på komfuret der ikk er pander eller gryder.

Herhjemme siger vi nej, det hjælper ikk altid. I dag blev hun ved, hun tændte også ovnen,  jeg endte med at daske  hende over fingrene og den fangede hun for nej hvor blev hun sur på mig. Det er bare lidt den forkerte måde

Anmeld

2. august 2010

Ni-ko-li-ne

Det er som så ikke et problem, når jeg bruger komfuret, det er mere når hun selv tænder... (og jeg evt. sidder på wc) de kogeplader bliver jo mega varme på no time.... Men måske jeg bare skal lære hende, at hun skal tænde de inderste

Det er da en mærkelig ide/leg de små rollinger har fundet på

det lyder som en plan.... hi hi....

Anmeld

2. august 2010

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Værsgo for den idé malutten har fået sig der er da bare slet ikke holdbar - pigebarnet er jo brandfarlig!!!

Ja lige præcis... Min bror gjorde det også i den alder.... Når han ikke fik opmærksomhed, tændte han kogepladen, satte klør fem på, og så fik han jo altid lige opmærksomheden, da han så skulle på skadestuen og ha´klippe vabler op

Anmeld

2. august 2010

Ida.

Ja lige præcis... Min bror gjorde det også i den alder.... Når han ikke fik opmærksomhed, tændte han kogepladen, satte klør fem på, og så fik han jo altid lige opmærksomheden, da han så skulle på skadestuen og ha´klippe vabler op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.