hjem til romantisk overraskelse:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Vidunderligeunger

Som nogen måske husker lavede jeg en lille overraskelse til min kæreste for en lille måneds tid siden med rosenblade, sexet undertøj og det hele det gav åbenbart stof til eftertanke hos gemalen for i forgårs efter aftensmad hos hans mor havde HAN nemlig  arrangeret romantik... here goes:

Da vi kom hjem tog han vores datter og lagde hende i seng, ( hun sov kl. 21 for første gang)tændte bruseren og prop i badekarret. Sagde til mig at jeg skulle nu i karbad tænkte først lige - øh, jeg er træt må jeg ik godt selv bestemme om jeg skal i bad, MEN MEN MEN, så kom han ind med to bakker stearinlys, slukkede loftlyset og det var bare SÅ hyggeligt, han sagde han lige skulle hente noget og 2 sekunder efter stod han med champagne, is og jordbær     han satte sig på kanten og så sad vi ellers bare der, mig i badekarret og ham på kanten (den er for lille til os begge hihi) og snakkede i 2 timer - det var bare så dejligt Bettepigen sov helt til kl. 0600, så der var også goood tid til aftengymnastik også  

total dejlig overraskelse - og vidunderlig kæreste jeg har mig der  

Godnat herfra en stadig nyforelsket efter 1½ år, som dog må undvære manden i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Mira0911

Fantastisk mand du har dig der... :)

Anmeld

2. august 2010

Banditten´s mor

Sådan!

Anmeld

2. august 2010

line melias mor

hold da op en fantastisk mand du har dig der dejligt i havde end dejlig romantisk aften

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

suk

Anmeld

2. august 2010

skoust

det lyder bare alt for dejligt søde.. hold da op...

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

Som nogen måske husker lavede jeg en lille overraskelse til min kæreste for en lille måneds tid siden med rosenblade, sexet undertøj og det hele det gav åbenbart stof til eftertanke hos gemalen for i forgårs efter aftensmad hos hans mor havde HAN nemlig  arrangeret romantik... here goes:

Da vi kom hjem tog han vores datter og lagde hende i seng, ( hun sov kl. 21 for første gang)tændte bruseren og prop i badekarret. Sagde til mig at jeg skulle nu i karbad tænkte først lige - øh, jeg er træt må jeg ik godt selv bestemme om jeg skal i bad, MEN MEN MEN, så kom han ind med to bakker stearinlys, slukkede loftlyset og det var bare SÅ hyggeligt, han sagde han lige skulle hente noget og 2 sekunder efter stod han med champagne, is og jordbær     han satte sig på kanten og så sad vi ellers bare der, mig i badekarret og ham på kanten (den er for lille til os begge hihi) og snakkede i 2 timer - det var bare så dejligt Bettepigen sov helt til kl. 0600, så der var også goood tid til aftengymnastik også  

total dejlig overraskelse - og vidunderlig kæreste jeg har mig der  

Godnat herfra en stadig nyforelsket efter 1½ år, som dog må undvære manden i aften

Wauuuuu for en dejlig mand  Pas godt på ham

Anmeld

2. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Wauuuuu for en dejlig mand  Pas godt på ham

hav var lænket til sengen hvis det stod til mig

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

hav var lænket til sengen hvis det stod til mig

Jeg tror skam ikke du behøver lænke ham..han går vist ingen vegne

Anmeld

2. august 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Jeg tror skam ikke du behøver lænke ham..han går vist ingen vegne

han skal jo på arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.