min nr 2 bryllupskage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Siljesmor

Hvordan gjorde du det med de friske blomster?? Hende bruden jeg skal lave kage for, vil også have friske blomster, men jeg tænker lidt på jordrester osv...?? Vil gerne bruge mørkelilla calaer og så mørkelilla bånd på en hvid kage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

MoarTNoah

Siljesmor skriver:

Nøj, den er flot!! Skal selv lave en bryllupskage til om 4 uger og er ved at være lidt nervøs  

Det skal du ikke være, hvis den bare er halvt så flot som din mariehøne bliver den super flot!

Anmeld

2. august 2010

MoarTNoah

Solajma skriver:

Den er godt nok virkelig virkelig flot

tak

Anmeld

2. august 2010

MoarTNoah

Siljesmor skriver:

Hvordan gjorde du det med de friske blomster?? Hende bruden jeg skal lave kage for, vil også have friske blomster, men jeg tænker lidt på jordrester osv...?? Vil gerne bruge mørkelilla calaer og så mørkelilla bånd på en hvid kage.

Jeg er ked af at sige til dig at du ikke kan bruge kallaer der er farvede, for farven smitter af - det sagde min blomstermand til mig, ville nemlig selv have haft lilla kallaer på den her kage...

jeg købte disse i buketter og klippede af så stilkene passede i den længde jeg sku stikke dem i kagen, så fik den en gang vita-wrap på stilken og kom i kagen

Anmeld

2. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

KatrineR skriver:

Jeg er ked af at sige til dig at du ikke kan bruge kallaer der er farvede, for farven smitter af - det sagde min blomstermand til mig, ville nemlig selv have haft lilla kallaer på den her kage...

jeg købte disse i buketter og klippede af så stilkene passede i den længde jeg sku stikke dem i kagen, så fik den en gang vita-wrap på stilken og kom i kagen

Nu ved jeg hvorfor du er på min liste!!! Hihii. Kagerne jo!!!

Anmeld

2. august 2010

MoarTNoah

Alexis skriver:

Nu ved jeg hvorfor du er på min liste!!! Hihii. Kagerne jo!!!

Hehehe.. jaah, har haft gemt mig lidt væk jo

Anmeld

3. august 2010

birgitte

den er bare super flot katrine.

Anmeld

3. august 2010

Dot D

Den er rigtig flot Katrine.  Hvad er modellérbar marcipan?

Anmeld

5. august 2010

MoarTNoah

birgitte skriver:

den er bare super flot katrine.

Mange tak

Anmeld

5. august 2010

MoarTNoah

Dot D skriver:

Den er rigtig flot Katrine.  Hvad er modellérbar marcipan?

Jamen det er overtræks marcipan, har bare taget alm marcipan og tilsat nogen ting så det er mere elastisk at arbejde med og super nemt at rulle ud og putte på kagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.