Uansvarligt at få nr 2 barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Tak for det. Jeg kunne heller aldrig drømme om at få et barn mere før jeg var sikker på at være ovenpå igen. 

Det er nok bare en skræmmende tanke at skulle opleve noget lignende igen. Især fødslen med genoplivning. Selv om det selvfølgelig er usandsynligt.

Det kan jeg sagtens forstå, og du skal jo også få vendt den oplevelse med en prof inden du kaster dig ud i næste runde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Det kan jeg sagtens forstå, og du skal jo også få vendt den oplevelse med en prof inden du kaster dig ud i næste runde

Ja det tror jeg også. Det sidder jo lidt dybt

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Ja det tror jeg også. Det sidder jo lidt dybt

Det er der ikke noget at sige til!!! Det er da hamrendes uhyggeligt - en mors mareridt, det du/I har været igennem Men der er lys forude, og du får hjælp - så kan det da ikke blive bedre!

Anmeld

2. august 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Det er der ikke noget at sige til!!! Det er da hamrendes uhyggeligt - en mors mareridt, det du/I har været igennem Men der er lys forude, og du får hjælp - så kan det da ikke blive bedre!

Vi får nemlig rigtig god hjælp efter den omgang

Så kommunen er ikke kun til besvær

Anmeld

2. august 2010

baby2010

Vent og se tiden an... Måske er alt forandret om 1-2 år.

Anmeld

3. august 2010

Anonym trådstarter

3. august 2010

millesofie

MariaE skriver:

Glem babytanker i de år og prøv at finde dem frem igen når det rent faktisk er en realitet- lige nu spørger du uden at kunne få et realistisk svar du kan bruge til noget. For ja, sådan som det er nu, er der ingen tvivl om at det meget uansvarligt og uretfærdigt overfor nr 1- Men dermed ikke sagt tingene ikke ser helt anderledes ud om nogle år.:-)Det kan sagtens være at overskuddet er meget bedre når jeres datter er ældre og du har fået dig selv på plads igen mentalt.:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.