Skal vist forbi en læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Vingummien

Må vist heller tage mig sammen til at kontakte min læge.

Har hovedpine rimelig tit, ja næsten hver dag efterhånden, og nu er jeg også begyndt at være mega træt konstant.

Mine fødder kramper også tit, er virkelig ubehageligt og gør virkelig ont og tæerne krøller sig nærmest sammen.

Kan bare ikke overskue at skal kontakte lægen, syntes bare jeg har været nok igennem, og gider ikke igennem noget igen nu. Men må hellere få det gjort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Ni-ko-li-ne

ih søde, det kender jeg godt.... man gider bare ikke! men ja, det bør du gøre...

hvor meget får du drukket, af vand?

Anmeld

2. august 2010

lion

Tulipan skriver:

Må vist heller tage mig sammen til at kontakte min læge.

Har hovedpine rimelig tit, ja næsten hver dag efterhånden, og nu er jeg også begyndt at være mega træt konstant.

Mine fødder kramper også tit, er virkelig ubehageligt og gør virkelig ont og tæerne krøller sig nærmest sammen.

Kan bare ikke overskue at skal kontakte lægen, syntes bare jeg har været nok igennem, og gider ikke igennem noget igen nu. Men må hellere få det gjort.

Kan du så tage til lægen. Det er en ordre

Så du kan finde ud af hvad der e rgalt, hvis noget er galt

Anmeld

3. august 2010

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

ih søde, det kender jeg godt.... man gider bare ikke! men ja, det bør du gøre...

hvor meget får du drukket, af vand?

Drikker rigtig meget vand hver dag

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tulipan skriver:

Drikker rigtig meget vand hver dag

altså man skal jo have ca 2 liter og gerne 3... men det at du kramper meget, lyder mystisk... det kan man gode gøre hvis man mangler kalk...

Anmeld

3. august 2010

JustAnotherName

Ja - Kan du så se at få ringet til lægen og få en tid, frøken!   

Anmeld

3. august 2010

anna-jonas

Hej Sus!

Problemerne bliver jo ikke mindre af, at man ignorere dem, vel?? Men jeg kender godt denne løsningsmodel.............alt for godt. Men se nu at komme til læge, du har jo haft det sådan længe nu. Få et grundigt helbredstjek, med blodsukkermåling, blodtryk, og andre blodprøver.

Knus Mette

Anmeld

3. august 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Hej Sus!

Problemerne bliver jo ikke mindre af, at man ignorere dem, vel?? Men jeg kender godt denne løsningsmodel.............alt for godt. Men se nu at komme til læge, du har jo haft det sådan længe nu. Få et grundigt helbredstjek, med blodsukkermåling, blodtryk, og andre blodprøver.

Knus Mette

Ja det er rigtigt. Må få ringet på mandag.

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tulipan skriver:

Ja det er rigtigt. Må få ringet på mandag.

mandag? hmmmm... Sus.... ring imorgen....

Anmeld

3. august 2010

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

mandag? hmmmm... Sus.... ring imorgen....

Ja det er fordi jeg helst vil ind til damen, og hun er der først mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.