2årig med hård mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Mama3

hej piger

min datter på 2år har hård mave hun er rigtig ked af det når hn skal lave stort, er der noget jeg kan gøre for hende som kan hjælpe???

håber i har nogen gode råd

knus filuccas mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

cille22

Vores nana døjede meget med hård mave, vi gav hende en lille smule husk pulver på hendes morgenmad og det hjalp hende, vi havde ellers prøvet med movicol og lacktolose som de anbefalede på børneafd. men intet hjalp også prøvede vi husk og det satte gang i hendes mave igen.

Der er ikke noget unaturligt i husk da det bare er lavet af loppefrøskaller

Hilsen cecilie

Anmeld

2. august 2010

Mama3

cille22 skriver:

Vores nana døjede meget med hård mave, vi gav hende en lille smule husk pulver på hendes morgenmad og det hjalp hende, vi havde ellers prøvet med movicol og lacktolose som de anbefalede på børneafd. men intet hjalp også prøvede vi husk og det satte gang i hendes mave igen.

Der er ikke noget unaturligt i husk da det bare er lavet af loppefrøskaller

Hilsen cecilie

oki det kunne være vi skulle prøve det hvor køber jeg det?

Anmeld

2. august 2010

cille22

kvickley, brugsen eller apoteket. Det er dyrest på apoteket

de anbefaler det ikke på apoteket, men som min sundhedspl. sagde så er der jo intet i som er skadeligt og en lille teske på morgenmaden skader ikke.

Det er bare fibre som er med til at holde maven igang, dette kan også bruges hvis man har tendens til meget tyndmave.

Kh cecilie

Anmeld

2. august 2010

Mama3

cille22 skriver:

kvickley, brugsen eller apoteket. Det er dyrest på apoteket

de anbefaler det ikke på apoteket, men som min sundhedspl. sagde så er der jo intet i som er skadeligt og en lille teske på morgenmaden skader ikke.

Det er bare fibre som er med til at holde maven igang, dette kan også bruges hvis man har tendens til meget tyndmave.

Kh cecilie

ok det prøver jeg at købe i morgen, tak for hjælpen

Anmeld

2. august 2010

cille22

velbekomme du må gerne melde tilbage om rådet kunne bruges eller om det bare var os der var heldige. Du burde kunne se lidt resultat efter 1uge.

Kh cecilie

Anmeld

2. august 2010

AnneBJ

Afhængig af hvor "hård" mave, kan blommer, figenstænger, all-bran morgenmad og sveskejuice også hjælpe... Nok ikke det hele der er lige nemt at lokke i hende

Anmeld

2. august 2010

Mama3

Afhængig af hvor "hård" mave, kan blommer, figenstænger, all-bran morgenmad og sveskejuice også hjælpe... Nok ikke det hele der er lige nemt at lokke i hende

tak for rådet, det må vi prøve det har vi nemlig på lager altså figenstænger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.