Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, altså Ida-pigen og jeg................vi klarede først dag i institutionen til UG+................ingen tårer, og kun godt humør fra Ida. Efter 1 1/2 time var hun lige ved at køre i overstimulations-mode, så vi tog hjem så hun kunne sove i sin egen barnevogn i haven.
Men det gik over al forventning, og Ida ville mægtig gerne sidde hos hendes kontaktpædagog, og flirtede da også med hende. Åhhhhhh..............piger jeg er så glad, og lettet. Og jeg har slet ikke tudet i dag...............
Tak til jer der kom med opmuntrende ord i aftes................de var tiltrængte.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lyder bare super godt og rigtig dejligt. Hun skal nok klare det den store pige
Ahhhh hvor er det godt!!!!
Sådan Ida!!! (og Mette )
wooot wooot! sejt gået - men hun ER jo også sin moars datter
Ja, altså Ida-pigen og jeg................vi klarede først dag i institutionen til UG+................ingen tårer, og kun godt humør fra Ida. Efter 1 1/2 time var hun lige ved at køre i overstimulations-mode, så vi tog hjem så hun kunne sove i sin egen barnevogn i haven. Men det gik over al forventning, og Ida ville mægtig gerne sidde hos hendes kontaktpædagog, og flirtede da også med hende. Åhhhhhh..............piger jeg er så glad, og lettet. Og jeg har slet ikke tudet i dag............... Tak til jer der kom med opmuntrende ord i aftes................de var tiltrængte.
I er bare SÅ dygtige, I to tøser!!! Som altid, er jeg sgu mega stolte af jer!!!
SÅDAN Ida - og SÅDAN Mette...I er nogle seje tøser I to
Anna-jonas skriver: Ja, altså Ida-pigen og jeg................vi klarede først dag i institutionen til UG+................ingen tårer, og kun godt humør fra Ida. Efter 1 1/2 time var hun lige ved at køre i overstimulations-mode, så vi tog hjem så hun kunne sove i sin egen barnevogn i haven. Men det gik over al forventning, og Ida ville mægtig gerne sidde hos hendes kontaktpædagog, og flirtede da også med hende. Åhhhhhh..............piger jeg er så glad, og lettet. Og jeg har slet ikke tudet i dag............... Tak til jer der kom med opmuntrende ord i aftes................de var tiltrængte.
ååååååååååh Mette, jeg har tænkt på dig idag! kom sent på og fik læst dit indlæg igår (01:00 gab)....
hvor e det fedt at det bare gik så super godt! fedt fedt fedt!
IHHHH hvor er i bare gode begge toMen hvor er det bare skønt når tingene kører på skinner, det har i ihvert fald også fortjent
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128