Ægløsning- Hvor længe skal vi blive ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Mus84

Hej med jer..

Mig og min kæreste er nu gået igang med at prøve at lave et barn Jeg har ægløsning og vi er startet med at gøre det, mit spørgsmål til jer er så bare:

Skal vi gøre det hver dag i hele ægløsningstiden? skal han komme inde i mig hver gang? og hvornår skal jeg tage en test så?

Jeg tænker bare - kan man kun blive gravid en gang, og hvad hvis der er befrugtet et æg og vi bliver ved med at skyde flere sædseller ind - det kan der ikke ske noget ved??

Håber i kan give mig nogle svar på min bekymrelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Lillefe

Hejsa kan du mærke hvornår du har ægløsning.. ? jeg ville råde jer til ca. hver anden dag.. de holder sig i dig ca. 24 timer

Anmeld

2. august 2010

Sofia

Synes ikke I skal have sex hver dag, så er der ikke krudt nok i svømmerne. Hver anden eller hver tredje, optimalt skal der ligge  nogle svømmere på lur før ægløsningen! Der sker ikke noget ved at man har sex igen, selvom en sædcelle allerede er svømmet ind i ægget.

Anmeld

2. august 2010

Mus84

tak for svarene - ja jeg kan mærke når jeg har ægløsning og kan også se det på min udflåd..

Men vi har faktisk os holdt os sådan ca. på hver anden dag, kun lige to dage igår og idag havde vi sex..

Men siger man ikke 2 dage før og 2 dage efter ægløsningen skal man prøve??

Anmeld

2. august 2010

Sofia

Tror ikke du kan finde et endegyldigt svar, mener jeg har læst at ægget kan befrugtes i 24 timer efter ægløsningen, men er ikke sikker.

Anmeld

2. august 2010

Muffinmus

nu har du kun ægløsning en dag, ca 24 timer, alt efter det er lidt spilt..så det med at gøre det hver dag...hmm, gør bare det, men det gør hverken til eller fra hvis ÆL er overstået:-)

Så hav bare masser af sex, så rammer i nok ægget før eller senere.:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.